مشعل گاز در 12 روستای دیگر شهرستان بستان آباد روشن شد

به گزارش آوای وحش، خبرگزاری خبرنگاران-با حضور استاندار، نماینده مردم شریف بستان آباد در مجلس شورای اسلامی، امام آدینه و فرماندار شهرستان، مدیرعامل و مسؤولین شرکت گاز و جمعی دیگر از مقامات نظامی و انتظامی شهرستان بستان آباد، مشعل گاز در 12 روستای دیگر روشن شد و آرزوی دیرینه مردم روستاهای منطقه تحقق یافت.

مشعل گاز در 12 روستای دیگر شهرستان بستان آباد روشن شد

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛مدیرعامل این شرکت در آیین افتتاح پروژه گازرسانی به 12 روستای شهرستان بستان آباد که بصورت تجمیعی در محل روستای سیر وسطی برگزار شد، گفت: امروز شاهد گازرسانی به 164 امین روستای شهرستان بستان آباد هستیم که در قالب پروژه گازرسانی به 12 روستا به مدار مصرف گاز طبیعی متصل شده است.

سیّدرضا رهنمای توحیدی اضافه نمود: هم اکنون 99.5 درصد خانوار روستایی شهرستان بستان آباد از گاز بهره مند می باشند که این رقم از میانه بهره مندی استانی بالاتر است.

وی در تشریح پروژه گازرسانی به 12 روستای بستان آباد ادامه داد: با اتمام گازرسانی به این 12 روستا، 471 خانوار نو در قالب 1764 نفر جمعیت روستایی با اجرای 65 کیلومتر شبکه گازرسانی، از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.

توحیدی از پروژه های نو گازرسانی روستایی در شهرستان بستان آباد اطلاع داد و گفت: به زودی گازرسانی به 8 روستای دیگر این شهرستان نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی با تأکید بر اینکه گازرسانی در منطقه ها محروم، از برکات نظام جمهوری اسلامی در توزیع عادلانه رفاه می باشد، توضیح داد: علی رغم محدودیت های مصارف در راستای تأمین پایدار گاز طبیعی، پروژه های عمرانی و گازرسانی کما فی السابق تداوم داشته تا تعهد شرکت در توزیع عادلانه انرژی گاز در اقصی نقاط استان تحقق یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان در خاتمه یادآور شد: این شرکت در ادای دین و تعهد خود مبنی بر توزیع عادلانه و پایدار گاز، حداکثر کوشش خود را بکار می بندد و این موضوع اگر با همراهی مردم در مصرف بهینه گاز توام باشد، زمینه ساز گذر از زمستان سرد با گرمای مستمر گاز خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1259

به "مشعل گاز در 12 روستای دیگر شهرستان بستان آباد روشن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشعل گاز در 12 روستای دیگر شهرستان بستان آباد روشن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید