مطالبات قانونی کارکنان صنعت نفت و گاز در حال پیگیری است

به گزارش آوای وحش، معاون استاندار بوشهر گفت:پیگیری برای بهبود مسائل رفاهی کارگران از سوی منطقه مالی انرژی پارس و بازرسی از شرکت ها و پتروشیمی ها در حال اجرا است

مطالبات قانونی کارکنان صنعت نفت و گاز در حال پیگیری است

به گزارش از ، محمد تقی ایرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اعلام کرد: برای به روز رسانی پرداخت های کارگران صنعت نفت وگاز در منطقه ویژه مالی انرژی پارس کوشش زیادی در کمیسیون کارگری استان و شهرستان ها صورت گرفت که باعث شد معوقه های کارگران به کمترین اندازه برسد.

او ادامه داد: در خصوص تبعیض در پرداخت ها، کمیسیون کارگری مصوبه ای در زمینه رفع شدن تبعیض ها به منطقه سازمان ویژه مالی انرژی پارس ابلاغ کرد.

معاون استاندار بوشهر اضافه کرد: بعلاوه در این زمینه کوشش شد تعدیل ها به کمترین اندازه برسد و در صورت تعدیل؛ از کارکنان شرکت های یاد شده در شرکت ها و پتروشیمی های مورد بهره برداری استفاده گردد.

ایرانی اسم کرد: پیگیری برای بهبود مسائل رفاهی کارگران از سوی منطقه مالی انرژی پارس و بازرسی از شرکت ها و پتروشیمی ها در حال اجرا است و پیشنهاد پرداخت همزمان حقوق مدیران، کارگران و کارکنان اجرا شده است.

او گفت: با توجه به مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی در خصوص کاهش سقف حقوق کارمندان رسمی پیشنهاد ما اصلاح قانون مجلس و واقعی کردن پرداخت ها و امتیاز استراحت کاری برای کارمندان به اسم مطالبه کارگران و کارمندان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اعلام کرد: در این شرایط تحریم و احتیاج کشور به فراوری نفت، گاز و پتروشیمی کارگران، کارمندان و مهندسان پرکوشش صنعت نفت و گاز با حضور در محل کار خود، اجازه ندهند چرخ فراوری متوقف گردد.

منبع: ایرنا

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1089

به "مطالبات قانونی کارکنان صنعت نفت و گاز در حال پیگیری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطالبات قانونی کارکنان صنعت نفت و گاز در حال پیگیری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید