مقاله: استفاده از سرامیک در خانه (انواع، مزایا، معایب)

به گزارش آوای وحش، بافت سطحی و ظاهر آن ها است و به همین علت باید از بافت مناسب با توجه به کاربری و فضای مورد استفاده دقت کرد. از طرفی هم نوع بافت سطحی رابطه مستقیمی با مقدار جذب آب و متعاقباً مقاومت و دوام انواع سرامیک مناسب کف دارد.

مقاله: استفاده از سرامیک در خانه (انواع، مزایا، معایب)

انواع مناسب کفپوش ها که تحت اسم سرامیک های معمولی هم خوانده می شوند از نظر ظاهری بسیار شبیه به انواع پرسلان هستند. گاهی هم در بازار ایران این نوع تحت اسم سرامیک و نوع دیگر تحت اسم پرسلان خطاب می شوند.

این دو نوع کفپوش مناسب کف بسیار به هم شبیه هستند و اگر بگوییم تفاوت عمده فقط نام آن ها است، سرامیک های معمول به علت نحوه ساخت از تراکم کمتری برخوردار هستند و به همین علت جذب رطوبت بیشتری و مقاومت کمتری در برابر فشار و ضربه دارند.

سرامیک پرسلان از نظر جنس برترین و باکیفیت ترین نوع موجود در بازار می باشند، اگرچه در ابتدا از نظر هزینه گران تر تمام خواهند داشت. به علت نحوه ساخت (اکسیدی) و مواد به کار رفته در آن از مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار هستند و می توانند که در دراز مدت این هزینه بالاتر را توجیه و جبران نکند و حتی مقرون به صرفه تر از سایر انواع دیگر کفپوش های تمام شوند. نوع پرسلانی هم به انواع زیر تقسیم بندی می شوند.

منبع مقاله: استفاده از سرامیک در خانه (انواع، مزایا، معایب)

انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1145

به "مقاله: استفاده از سرامیک در خانه (انواع، مزایا، معایب)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: استفاده از سرامیک در خانه (انواع، مزایا، معایب)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید