منشور آپارتمان نشینی در اردبیل تدوین می گردد

به گزارش آوای وحش، خبرنگاران: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل گفت: تهیه منشور فرهنگی آپارتمان نشینی و سایر اصناف مختلف در دست آنالیز و اقدام است.

منشور آپارتمان نشینی در اردبیل تدوین می گردد

جهت دریافت خدمات طراحی آلاچیق در حیاط با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

اسفندیار هوشیار در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران در اردبیل، گفت: برنامه های مهم و اساسی که می تواند در راستای کاهش دغدغه و مسائل مردم برای سال 94 باشد در رویکرد برنامه های اصلی شورای شهر اردبیل برای سال جاری لحاظ شده است که کوشش می کنیم که جایگزین های مختلفی برای برطرف مسائل به وجود آمده در سال 93 به کار بگیریم.

وی گفت: شورای شهر اردبیل به این باور رسیده است که باید در سال جدید با نهایت کوشش و دقت برای جذب سرمایه گذار همت داشته باشد که این یک بحث فرهنگی بوده و باید فرهنگ سازی در میان مردم و مسئولان و عوامل موثر برای جذب سرمایه گذار در شهر اردبیل فراگیر گردد.

عضو شورای شهر اردبیل اعلام کرد: اکنون نمی توانیم بگوییم که احیا کردن شهر با منابع داخلی امکان پذیر است چرا که این منابع محدود و در حد پایین هستند که باید بتوانیم از ظرفیت سرمایه گذاری برای زیبا سازی شهر و تبدیل به شهر گردشگری نمونه استفاده کنیم.

هوشیار توضیح داد: برنامه های فرهنگی باید دارای چند شاخصه اصلی باشند که برنامه محور بودن، موضوع محوی و دستگاه محوری از جمله مهم ترین آن ها هستند که اگر این نقشه راه با لحاظ این پارامترها تهیه و تبیین گردد به راحتی قابل اجرا بوده و می تواند برنامه های فرهنگ را هدف دار کند.

وی گفت: ایجاد برنامه های فرهنگی و ورزشی برای شهروندان با خانواده، طرح سلامت محور برای سبک زندگی ، توجه به مسائل و فعالیت های اجتماعی، آموزش خانواده و توجه به مراکز فرهنگی، هنری و ورزشی می تواند از جمله برنامه های فرهنگی مفید جهت اجرا در شهر انتخاب گردد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل اضافه کرد: تهیه منشور فرهنگی آپارتمان نشینی و سایر اصناف مختلف در دست آنالیز و اقدام است که امیدواریم با تهیه این منشور بحث فرهنگی بیش تر از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 208

به "منشور آپارتمان نشینی در اردبیل تدوین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منشور آپارتمان نشینی در اردبیل تدوین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید