من ویلا ندارم که در اختیارت بگذارم!

به گزارش آوای وحش، جنجالی که فرهاد مجیدی در ملاقات استقلال و فولاد به وجود آورد به زودی تمام نمی گردد. حتی اگر تیم تحت راهنمایی فرهاد به جای باخت، برد به دست آورده بود شاید این جنجال ها باز هم از سوی او تکرار می شد.

من ویلا ندارم که در اختیارت بگذارم!

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای کردان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران ، مسئولان باشگاه استقلال در حال آماده سازی مستندات برای ارسال به کمیته انضباطی هستند.استقلالی ها در شرایطی در حال تنطیم نامه و تهیه یک سی دی برای ارسال به کمیته انضباطی هستند که سعید رمضانی بعد از ملاقات با فولاد گفت شب بازی پیامک های مشکوکی به فرهاد مجیدی ارسال شده که او باید در بازی فردا مراقب باشد.

به هرحال در اوج دعوای روز گذشته بود که فرهاد مجیدی به سیدعلی داور این ملاقات گفته: من ویلا ندارم که در اختیارت بگذارم! . سیدعلی هم این جمله را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گزارش داده.

روزهای سختی در انتظار فرهاد مجیدی است چرا که سیدعلی آمادگی این را دارد دارایی های خود را به کمیته انضباطی اعلام کند و حتی دارایی های اطرافیان او نیز مورد آنالیز قرار بگیرد تا معین گردد آیا ویلایی به او و یا خانواده اش اختصاص یافته نه.

فرهاد مجیدی بابت این اتهام باید به شخص جواد نکونام هم پاسخگو باشد و احتمالا کار به شکایت کشی می رسد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 325

به "من ویلا ندارم که در اختیارت بگذارم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "من ویلا ندارم که در اختیارت بگذارم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید