نشست فعالان گردشگری ایران و مدیران کاروان های زیارتی پاکستان برگزار گردید

به گزارش آوای وحش، میراث آریا/ براساس اخبار بدست رسیده، نشست فعالان گردشگری ایران و مدیران کاروان های زیارتی پاکستان برگزار گردید.

نشست فعالان گردشگری ایران و مدیران کاروان های زیارتی پاکستان برگزار گردید

جلسه تجاری تجاری یا B2B با حضور بیش از 40 نفر از فعالان گردشگری دو کشور ایران و پاکستان شامل دفاتر خدمات مسافرتی گردشگری، جامعه تورگردانان، هلدینگ و نمایندگان دولتی از جمهوری اسلامی ایران و مدیران کاروان های زیارتی و مقامات دولتی کشور پاکستان با همکاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و وزارت امور خارجه برگزار گردید.

تامین زیرساخت های مورد احتیاج در بخش حمل و نقل، امکان تمدید زمان و مبلغ بیمه، موانع صدور ویزا و نحوه پذیرش تست پی سی آر از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

در گردهمایی مذکور بیان ظرفیت های حوزه گردشگری از جنبه های مختلف به وسیله بخش خصوصی گردشگری ایران و مطرح کردن چالش ها و موانع از سوی طرف پاکستانی انجام شد تا در پی تعامل اجرا شده ضمن ارائه توضیحات و بیان راه چاره از سوی ایران، امکان اقدامات اجرایی در نشست های آینده آنالیز گردد.

با توجه به اینکه کشور پاکستان جز پنج کشور هدف جمهوری اسلامی ایران در توسعه گردشگری بشمار می آید، از این رو برطرف چالش های موجود در روابط دو کشور از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

منبع: همگردی
انتشار: 2 شهریور 1401 بروزرسانی: 2 شهریور 1401 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1444

به "نشست فعالان گردشگری ایران و مدیران کاروان های زیارتی پاکستان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست فعالان گردشگری ایران و مدیران کاروان های زیارتی پاکستان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید