هشدار به خوزستانی ها درباره مصرف برق

به گزارش آوای وحش، به گزارش خبرنگاران، کیومرث زمانی، سخنگوی صنعت برق در جنوب غرب کشور اظهار کرد: با توجه به بروز خشکسالی شدید در سال آبی جاری و کاهش 60 درصدی تولید نیروگاه های برق آبی در استان خوزستان، در 18 ساعت از شبانه روز بین 1000 تا 3500 مگاوات از توان برق مورد نیاز خوزستان از شبکه سراسری تامین می شود.

هشدار به خوزستانی ها درباره مصرف برق

وی اضافه نمود: از آنجا که در هفته جاری، میانه دمای کل کشور 1.4 درجه افزایش خواهد داشت و به تبع آن مصرف برق در کشور افزایشی می شود، امکان یاری شبکه سراسری به شبکه برق خوزستان کاهش پیدا می کند.

سخنگوی صنعت برق در جنوب غرب کشور گفت: برای جبران کمبود تولید برق، از شهروندان استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد تقاضا می شود حداکثر مدیریت در مصرف برق را به خصوص در سیستم های سرمایشی اعمال کنند.

زمانی اظهار کرد: شعار لامپ اضافه خاموش در طول سال های گذشته تاثیر شگرفی در کاهش مصرف برق داشت و باعث شد که پیک سراسری برق کشور که در شب رخ می داد به ظهر منتقل شود. هم اکنون هم از هموطنان به خصوص شهروندان تحت پوشش شبکه برق منطقه ای خوزستان درخواست می کنیم با سرلوحه قرار دادن شعار کولر اضافی خاموش، هم هزینه های اقتصادی خود را کاهش دهند و هم تلاشگران صنعت برق را در خدمات رسانی بهتر به هموطنان یاری کنند.

منبع: ایسنا

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام خبرنگاران دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1072

به "هشدار به خوزستانی ها درباره مصرف برق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار به خوزستانی ها درباره مصرف برق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید