سرانجام کار ملی پوش سابق در تیم ملی فوتسال، هاشم زاده: امیدوارم با استعفای من موافقت کنند

به گزارش آوای وحش، مربی تیم ملی فوتسال کشورمان به فعالیت خود در این تیم سرانجام داد.

سرانجام کار ملی پوش سابق در تیم ملی فوتسال، هاشم زاده: امیدوارم با استعفای من موافقت کنند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پس از سرانجام مسابقات جام جهانی فوتسال 2021 لیتوانی و حذف تیم ملی کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها، شرایط کادر فنی تیم ملی در هاله ای از ابهام واقع شده است.

با توجه به دیدگاه مثبت کمیته فوتسال به ادامه کار محمد ناظم الشریعه در نشست روز گذشته (دوشنبه)، به نظر می رسد فدراسیون فوتبال مجدداً به او رأی اعتماد بدهد. هرچند دستیار ناظم الشریعه در تیم ملی از سرانجام کار خود در این تیم خبر داد.

محمد هاشم زاده در گفت وگو با خبرنگاران، ضمن تأیید این خبر گفت: من تا این لحظه استعفایی نکردم، اما تصمیم دارم این کار را انجام بدهم و برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم. تا به امروز از یک تیم لیگ دسته اول و یک تیم لیگ رجحان پیشنهاد دارم.

وی پیش تر برای فعالیت به عنوان مربی تیم گیتی پسند، از حضور در تیم ملی کشورمان کناره گیری کرده بود. هاشم زاده در پاسخ به این پرسش که آیا به عنوان سرمربی فعالیت خواهد کرد یا مربی، به خبرنگاران گفت: یک پیشنهاد برای سرمربیگری و یک پیشنهاد برای مدیریت فنی دارم.

مربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این پرسش که آیا تا به امروز مطالبات او در این تیم پرداخت شده است یا خیر، شرح داد: من تا سرانجام سال 1400 با فدراسیون فوتبال قرارداد دارم که امیدوارم با استعفای من موافقت کنند. در صورت توافق با این استعفا، کارهای مربوط به تسویه حساب هم انجام می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 آذر 1400 بروزرسانی: 13 آذر 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1196

به "سرانجام کار ملی پوش سابق در تیم ملی فوتسال، هاشم زاده: امیدوارم با استعفای من موافقت کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام کار ملی پوش سابق در تیم ملی فوتسال، هاشم زاده: امیدوارم با استعفای من موافقت کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید