پردیس بین المللی ارس دانشگاه تبریز دانشجو می پذیرد

به گزارش آوای وحش، پردیس بین المللی ارس دانشگاه تبریز در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی ناپیوسته به وسیله آزمون اختصاصی برای نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401، دانشجو می پذیرد.

پردیس بین المللی ارس دانشگاه تبریز دانشجو می پذیرد

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، پردیس بین المللی ارس دانشگاه تبریز واقع در منطقه آزاد ارس (جلفا) از بین داوطلبان داخلی و خارجی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی ناپیوسته به وسیله آزمون اختصاصی و آنالیز پرونده سوابق آموزشی، پژوهشی و مصاحبه علمی برای نیمسال اول سال تحصیلی 02-1401، دانشجو می پذیرد.

داوطلبین گرامی ضمن آرزوی موفقیت، به اطلاع می رساند ثبت نام پذیرش دانشجو با شیوه نامه و آزمون اختصاصی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی از 27 اردیبهشت ماه تا 27 خرداد ماه 1401 در پردیس بین المللی ارس فعال است.

داوطلبین جهت ثبت نام می بایستی با مطالعه دقیق آگهی و شرایط و هزینه های تحصیل در پردیس بین المللی ارس دانشگاه تبریز در سایت پردیس، نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام و دریافت کدرهگیری پرداخت اقدام و سپس از لینک ثبت نام فرم الکترونیکی اطلاعات ثبت نام و انتخاب رشته را تکمیل کرده و در آخر از اطلاعات ثبت نامی خود پرینت تهیه کرده و آن را تا زمان اتمام مراحل پذیرش دانشجو نزد خود نگاه دارند.

بدیهی است بدلیل سیستمی بودن ثبت نام، ثبت اطلاعات نادرست و انتخاب رشته اشتباه مترتب خود داوطلب خواهد بود و هزینه ثبت نامی مسترد نخواهد شد.

زمانبندی پذیرش دانشجو در آگهی پذیرش درج شده است. متذکر می گردد زمان اخذ کارت ورود به جلسه 14 تا 16 تیرماه 1401 و زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی 17 تیرماه 1401 در داخل مجموعه دانشگاه تبریز خواهد بود. ساعت و مکان دقیق محل برگزاری آزمون متعاقبا به وسیله همین وبسایت و کارت ورود به جلسه اطلاع رسانی خواهد شد.

داوطلبان در صورت احتیاج به کسب اطلاعات بیشتر به وسیله سایت اینترنتی http://arasp.tabrizu.ac.ir/fa و یا با شماره تلفن 33392757-041 تماس حاصل نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1401

به "پردیس بین المللی ارس دانشگاه تبریز دانشجو می پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پردیس بین المللی ارس دانشگاه تبریز دانشجو می پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید