پیروزی یاران سعید معروف در یک بازی بی دردسر

به گزارش آوای وحش، هم تیمی های سعید معروف در دور دوم لیگ چین پیروز شدند حریف خود را شکست دهند.

پیروزی یاران سعید معروف در یک بازی بی دردسر

به گزارش خبرنگاران، لیگ والیبال چین مرسوم به CVL پس از مدت ها تعطیلی به کار خود ادامه داد که در مهم ترین رقابت ها در دور دوم تیم بایک موتور پکن به مصاف لیائونینگ رفت.

تیم بایک موتور پکن با حضور کاپیتان تیم ملی ایران پیروز شد با نتیجه 3 بر صفر به طور قاطعانه پیروز گردد. سه ست این ملاقات به ترتیب با نتایج 25 بر 14، 25 بر 17 و 25 بر 9 به سود یاران سعید معروف به اتمام رسید.

معروف در این بازی آسان یک امتیاز برای تیمش کسب کرد. ژانگ بینگ لونگ هم تیمی کاپیتان والیبال ایران با کسب 16 امتیاز بهرتین بازیکن زمین نام گرفت.

سعید معروف با شماره 7 تا اینجای کار بهترین پاسور این لیگ نام گرفته است و ژیانگ ژیویان با یک بازی کمتر در تیم سیچوان در تعقیب ملی پوش ایران قرار گرفته است.

گفتنی است که تیم بایک موتور پکن در بازی گذشته هم با نتیجه قاطع 3 بر صفر به پیروزی رسید تا همچنان خود را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی به دیگر تیم ها معرفی کند.

لیگ چین از 25 اسفندماه به صورت متمرکز در شهر چین هوانگ دائو (Qinhuangdao) شروع شد. 13 تیم در این رقابت ها حضور دارند که در مرحله مقدماتی، در دو گروه A (هفت تیم) و B (شش تیم) با هم رقابت می نمایند و از هر گروه، چهار تیم به مرحله نهایی صعود خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 855

به "پیروزی یاران سعید معروف در یک بازی بی دردسر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی یاران سعید معروف در یک بازی بی دردسر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید