نجاتی: والیبال را با ورزش های مشکل دار مقایسه می کنند، آنهایی که ادعا دارند بهترین هستند رفتارشان حرفه ای نیست

به گزارش آوای وحش، مربی تیم والیبال شهداب گفت: در 20 روز گذشته، رقم قرارداد بازیکنان والیبال طوری افزایش پیدا کرده است که ما را با ورزش های مشکل دار، مقایسه می کنند.

نجاتی: والیبال را با ورزش های مشکل دار مقایسه می کنند، آنهایی که ادعا دارند بهترین هستند رفتارشان حرفه ای نیست

حسین نجاتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد شرایط تیم شهداب یزد در فصل نقل وانتقالات لیگ برتر والیبال گفت: ما جزو اولین تیم هایی بودیم که برای جذب بازیکن اقدام کردیم، ولی با رفتن امین اسماعیل نژاد و مشمول شدن او به خدمت سربازی، اوضاع تیم ما به هم ریخت و لطمه زیادی خوردیم.

مربی تیم شهداب یزد ادامه داد: اسماعیل نژاد 10 درصد از قرارداد خود را گرفته بود. ما حتی به او گفتیم که مشکل گذرنامه اش را هم حل می کنیم، ولی در دقیقه 90، تیم را رها کرد و رفت. ما زمانی که تیم ملی اردوی خود را آغاز کرده بود با بازیکنان خود قرارداد بستیم و 10 درصد هم به آنها پرداخت کردیم. شهداب یزد، تیمی است که مدیرانی علاقه مند و ساختار و پرداخت های منظمی دارد.

وی با بیان اینکه برخی تیم ها که ادعا می کنند در ایران، بهترین هستند، رفتاری حرفه ای ندارند.، یادآور شد: زمانی که ما از تیم شهرداری ورامین رفتیم، همه ناراحت شدند، اما گفتیم قرار نیست از این تیم بازیکن ببریم و تیم جدید را بازیکنان فصل قبل می بندیم. ما به تیم ورامین تعهد داریم و آنها مثل برادر ما هستند. ما بعضاً به ولخرجی متهم می شویم، ولی برخی تیم های مدعی تا دو برابر، افزایش قرارداد دارند. معلوم نیست در پشت پرده و بین بازیکنان و باشگاه ها چه می گذرد! اینگونه افزایش دستمزدها و مسائل پشت پرده، قطعاً بی اخلاقی است.

ملی پوش پیشین والیبال ایران شرح داد: در 20 روز گذشته، رقم قرارداد بازیکنان والیبال طوری افزایش پیدا کرده است که ما را با ورزش های مشکل دار، مقایسه می کنند. با این حال همه بازیکنان اینطور نیستند. مثلاً مهدی مهدوی که سال قبل با ما قرارداد دو ساله بسته است، همچنان به قرارداد خود با مبلغ توافق شده بدون هیچ حاشیه ای، پایبند است. این در حالی است که از برخی تیم ها، پیشنهادهایی به مراتب بهتر داشت.

حسین نجاتی گفت: ما سال قبل بازیکنی داشتیم که قرارداد او 60 میلیون تومان بود. او در تیم ما رشد کرده، بزرگ شده و پیشرفت کرده است، ولی حالا پیشنهادی 800 میلیون تومانی دارد! تیم شهداب یزد و کادر فنی این تیم نباید تاوان مسائل تیم شهرداری ارومیه را بدهند. مدیرعامل شهداب به عنوان مدیر بخش خصوصی از این رقم ها و رفتار تیم های دیگر، ناراحت است در حالی که باید همواره عواملی برای تشویق بخش خصوصی در تیمداری وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: والیبال ایران، چطور در بین ورزش های حرفه ای به حساب می آید در حالی که با بازیکنان در اردوی تیم ملی صحبت و با آنها قرارداد بسته می شود؟! این کارها به باشگاه های جوان، لطمه می زند.

مربی تیم شهداب درباره مسئولیت بهروز عطایی به عنوان سرمربی هر دو تیم جوانان ایران و تیم ملی در مسابقات پیش رو گفت: در این مورد نظری ندارم و برای هر دو تیم آرزوی موفقیت می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 998

به "نجاتی: والیبال را با ورزش های مشکل دار مقایسه می کنند، آنهایی که ادعا دارند بهترین هستند رفتارشان حرفه ای نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجاتی: والیبال را با ورزش های مشکل دار مقایسه می کنند، آنهایی که ادعا دارند بهترین هستند رفتارشان حرفه ای نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید