کاهش بودجه، پروژه نظامی مایکروسافت هولولنز2 را تهدید می نماید

به گزارش آوای وحش، اگر ارتش ایالات متحده بودجه مرتبط با پروژه نظامی با مایکروسافت با هدف توسعه هولولنز را کاهش دهد، پروژه با تهدیدی جدی روبه رو می گردد.

کاهش بودجه، پروژه نظامی مایکروسافت هولولنز2 را تهدید می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از زومیت، مایکروسافت از سال 2018 نسخه ای ویژه از هولولنز 2 را برای ارتش ایالات متحده آمریکا توسعه می دهد. این پروژه به نام Integrated Visual Augmentation System یا IVAS شناخته می گردد و هدست آن، جایگزین دستگاه اختصاصی ارتش به نام Heads-Up Display 3.0 شد. هدف نهایی پروژه، توسعه ابزاری است که آگاهی موقعیتی را برای سربازها ایجاد کند و آن ها اطلاعات تاکتیکی عملیات را هم جلوی چشمان خود ببینند.

گزارش تازه بلومبرگ می گوید طرح تازه برای کاهش بودجه پنتاگون در سال 2021، پروژه مایکروسافت را هم تهدید می نماید. طرح تازه که به نام House Appropriations Defense مطرح شد، کاهش 235/5 میلیون دلاری بودجه برنامه را پیشنهاد می دهد که یک چهارم بودجه درخواستی 906 میلیون دلاری به شمار میرود. ارتش ایالات متحده تصمیم داشت تا 40.219 هدست IVAS خریداری کند، اما درخواست سرمایه ای که برای خرید مطرح بود، بیش از احتیاج اعلام شد.

ارتش ایالات متحده آمریکا اکنون امید دارد که 108.251 هدست مورد احتیاج را تا سال اقتصادی 2021 خریداری کند. هدست های مایکروسافت که برای اهداف آموزشی به سربازها توسعه می یابند، به آن ها امکان می دهند تا سناریوهای مبارزه ای متعدد را هم به صورت آزمایشی تجربه نمایند. به اسم مثال سرباز می تواند با استفاده از هدست واقعیت ترکیبی، مأموریت هایی همانند پاک سازی منطقه ها شهری و مقابله با نیروهای دشمن را بدون احتیاج به ترک محل آموزش، تجربه کند.

استفاده های دیگری از هدست هولولنز 2 مایکروسافت در ارتش ایالات متحده آمریکا پیش بینی شده است. به اسم مثال آن ها در ماه های گذشته با استفاده از هدست ، نیروهای نظامی را با هدف شناسایی ابتلا به ویروس کرونا ازلحاظ دمای بدن اسکن نموده اند.

البته هنوز نمی توان هیچ اظهارنظر روشنی پیرامون کاهش یا عدم کاهش بودجه پروژه نظامی هولولنز 2 داشت.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1085

به "کاهش بودجه، پروژه نظامی مایکروسافت هولولنز2 را تهدید می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش بودجه، پروژه نظامی مایکروسافت هولولنز2 را تهدید می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید