کسانی که محافظه کارند، مطالبه مشخصی روی زمین ندارند

به گزارش آوای وحش، یکی فعال اجتماعی گفت: کسانی که به دنبال رویکردی محافظه کارانه هستند، یعنی مطالبه مشخصی روی زمین ندارند.

کسانی که محافظه کارند، مطالبه مشخصی روی زمین ندارند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مجمع دانشجویی آرمان (جنبش عدالتخواه) دانشگاه شیراز نشستی با حضور وحید اشتری، فعال اجتماعی و میلاد گودرزی برگزار کرد.

در این نشست میلاد گودرزی فعال اجتماعی در پاسخ به این سوال که چرا در مبارزه با فساد فقط به دولت روحانی می پردازید؟ چرا هیچ وقت به دولت پنهان نمی پردازید؟ توضیح داد: مغالطه ای که بعضا پیش می آید اینطور است که تلقی گردد این ژست که در مقابل مطالبه گری های بامختصات گفته می گردد چرا شما به فلان نهاد ها و فلان اشخاص نمی تازید، یک ژست آوانگارد و رادیکال است. اتفاقامحافظانه کارانه ترین رویکرد، همین رویکرد است.

گودرزی عنوان کرد: این رویکرد ما را از مطالبه تعیین و پیگیری یک مسئله روی زمین به یک ماواری موهوم می رساند که هرگز به نتیجه نمی رسد، ما کلان پروژه خود را عدالت تعریف نموده ایم و ذیل آن مفاهیم را تعریف می کنیم و ذیل آن ها به نقشه عملیاتی روی زمین می رسیم. اتفاقا کسانی که مسائل روی زمین را دقیق و تعیین پیگیری می نمایند افق پیش روی خود را بهتر از دیگران می بینند.

این فعال اجتماعی اظهار کرد: در راستا عدالتخواهی هدف اصلی، مسئله ای است که درصدد برطرف آن هستیم. اشخاص و یا نهاد هایی که در وقوع فساد نقش داشته اند مهم نیستند، باید با آن ها مقابله کرد، اصولگرا و اصلاح طلب هم تفاوتی ندارد.

وی درادامه گفت: منظور از دولت پنهان یعنی چی؟ کسانی که به دنبال رویکردی محافظه کارانه هستند یعنی مطالبه تعیینی روی زمین ندارند جا های که ما بتوانیم مطالبه دقیق و تعیین از نهاد ها که شما ها می گوید داشته باشیم مانند کلیپی که از بنیاد مستضعفان ساخته شد نمونه ای از مطالبه گری شفاف در روی زمین است.

گودرزی خاطر نشان کرد: مطالبه محافظه کارانه راضی کردن خودمان به بی عملی است با این کار نمی خواهیم وارد صحنه شویم و برای اینکه این ژست حفظ گردد وبگوییم بی عمل نیستیم در کنار نظاره گر هستیم.

این فعال اجتماعی در ادامه بیان نمود: اگر در دعوای روی زمین وارد عرصه ای شدی و از جناحی یا شخصی چشم پوشی کردی این ایراد از زاویه دیگری وارد است.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

:بیشتر بخوانید

چوب حراج دولت به اموال دولتی در سال 99

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 16

به "کسانی که محافظه کارند، مطالبه مشخصی روی زمین ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسانی که محافظه کارند، مطالبه مشخصی روی زمین ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید