کشف بیش از 19 هزار پاکت شیر فاسد مدارس در اهواز

به گزارش آوای وحش، خبرنگاران/خوزستان دبیر شورای سلامت اهواز از کشف و امحای بیش از 19 هزار پاکت شیر تاریخ مصرف گذشته در یکی از مناطق شرق اهواز اطلاع داد.

کشف بیش از 19 هزار پاکت شیر فاسد مدارس در اهواز

دکتر احمد مشکورنیا با اشاره به کشف و امحای بیش از 19 هزار پاکت شیر توسط کارشناسان واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شرق اهواز اظهار کرد: پس از تعطیلی مدارس به دلیل شیوع بیماری منحوس کرونا، سهمیه شیر دانش آموزان به صورت غیراصولی و بدون رعایت زنجیره سرما در انبارهای آموزش و پروش باقی مانده بود.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز بهداشت شرق اهواز، وی اضافه نمود: کارشناسان همیشه در صحنه و پرتلاش واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شرق اهواز به منظور پیگیری شرایط شیرهای نگهداری شده، ضمن بازدید از انبارهای محل نگهداری این شیرها، نمونه برداری انجام دادند که این نمونه برداری به درخواست اداره آموزش و پرورش و کارخانه فراوری شیر مربوطه در سه نوبت تکرار شد و در نتیجه، بخشی غیرقابل مصرف انسانی و بخشی سالم گزارش داده شد.

وی گفت: بخش قابل مصرف شیرها به منظور استفاده مجدد به کارخانه محل فراوری عودت داده شد و بیش از 19 هزار پاکت آن به دلیل انقضای تاریخ، توقیف شد.

مشکورنیا اعلام کرد: پس از طی مراحل قانونی و اخذ مجوزهای لازم، این شیرها با هماهنگی آموزش و پرورش جهت معدوم سازی، به سایت پسماند شهرداری اهواز انتقال یافتند.

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز اضافه نمود: سلامت همشهریان عزیز همیشه اولویت مهم کاری و خط قرمز ما در مجموعه بهداشت شرق اهواز به شمار می آید؛ از این رو از همشهریان دلسوز تقاضا داریم مانند همیشه که در کنار مدافعان سلامت حضور دارند، اگر تخلفی در حوزه بهداشت در شرق اهواز در محدوده کاری ما مشاهده کردند با شماره تلفن 190 تماس حاصل فرمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 525

به "کشف بیش از 19 هزار پاکت شیر فاسد مدارس در اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف بیش از 19 هزار پاکت شیر فاسد مدارس در اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید