گروه های مقاومت عراق، آمریکا را به حملات روزافزون تهدید کردند

به گزارش آوای وحش، گروه های مقاومت عراق، آمریکا را به حملات روزافزون برای وادار ساختن آنها به خروج از کشور تهدید کردند.

گروه های مقاومت عراق، آمریکا را به حملات روزافزون تهدید کردند

به نقل از شفق نیوز، بخش هماهنگی مقاومت عراق در بیانیه ای اعلام نمود: بعد از میانجی گری های متعددی که بعضی از سیاست مداران عراقی انجام دادند، مقاومت چندین فرصت به دولت عراق داد که در حال مذاکره با طرف آمریکایی درخصوص سرنوشت نیروهای بیگانه است، اما دو دور مذاکره آنها - به ویژه نمایش مضحک دور دوم- بسیار بد و تأسف آور بود.

در این بیانیه آمده است: آنچه که کار را بدتر می نماید، اظهارات مسئولان نظامی آمریکایی است که می گویند زمان بندی قریب الوقوعی برای عقب نشینی نیروهایشان وجود ندارد و این دولت عراق بوده که از آنها خواسته است که بمانند، دولت عراق نیز این اظهارات را تکذیب نمی نماید که این امر ما را سوق می دهد که بگوییم این دولت راستگو نیست و شایسته و قادر به تحقق اراده مردم عراق جهت خارج ساختن نیروهای اشغالگر از خاک خود و حفظ حاکمیتشان و دفاع از قانون اساسی عراق نیست.

بخش هماهنگی گروه های مقاومت عراق اعلام نمود: نتیجه به بار آمده از دو دور مذاکره با طرف آمریکایی، کاملاً مردود است و صرفاً تلاشی برای تعلل ورزیدن بوده است به همین دلیل ما تاکید می کنیم که مردمان آزاده عراق حق دارند که حرف اول را بزنند که گفته آنها، ضامن اولویت تحقق منافع عراقی ها و امنیت آنها است.

بخش هماهنگی گروه های مقاومت در بیانیه خود اعلام نمود: ادامه حضور نیروهای اشغالگر با پایگاه هایشان در زمین و کنترشان بر آسمان، نقض مداوم قانون اساسی عراق است که این قانون اساسی به صراحت مانع این می شود که به اراده میلیون ها عراقی بی احترامی شود و مصوبه مجلس عراق به صورت آشکار نقض شود. دولت آمریکا با مخالفت با خروج نیروهایش، این پیغام آشکار را به ما فرستاده است که آنها جز زبان زور را نمی فهمند، به همین دلیل، مقاومت عراق بر آمادگی کامل خود برای انجام وظیفه شرعی، ملی و قانونی خود جهت تحقق این هدف تاکید می نماید. عملیات جهادی مقاومت نه تنها ادامه دارد، بلکه رویکرد روزافزونی را علیه اشغالگر به خود خواهد گرفت تا آنها را در حالی که شکست خورده اند، مجبور به خروج کند، همانطور که در گذشته شکست خوردند.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 969

به "گروه های مقاومت عراق، آمریکا را به حملات روزافزون تهدید کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه های مقاومت عراق، آمریکا را به حملات روزافزون تهدید کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید