گزارش رفتارهای مشکوک به میراث فرهنگی

به گزارش آوای وحش، پرهام جانفشان، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: از دهیاران و معتمدان محلی درخواست می کنیم تا با توجه به شرایط کنونی و کاهش ترددها در سطح استان به دلیل شیوع ویروس کرونا، اتفاقات و رفتارهای مشکوک اشخاص در نزدیکی بناهای تاریخی و محوطه های باستانی را به یگان حفاظت میراث فرهنگی استان تهران و معاونت میراث فرهنگی گزارش دهند.

گزارش رفتارهای مشکوک به میراث فرهنگی

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

او تاکید نمود: از فرماندهی یگان حفاظت و معاونت میراث فرهنگی استان تهران خواسته شده است تا با رعایت حداکثری دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا با هوشیاری و سرعت عمل بالا به گزارش های مردمی رسیدگی گردد.

وی با اشاره به این که از یگان حفاظت استان تهران درخواست نموده مانند گذشته ماموریت های واصله را با جدیت گذشته رسیدگی نمایند تا فرصت برای سودجویان فراهم نگردد، اضافه نمود: بر اساس اعلام گزارش معاونت میراث فرهنگی رصد محدوده تاریخی تهران به صورت روزانه انجام می گردد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران، جانفشان از دهیاران و معتمدین محلی خواست اخبار و اطلاعات حوزه میراث فرهنگی را به شماره 88913412 و 88342883 الی 4 گزارش دهند.

منبع: گردشبان
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 216

به "گزارش رفتارهای مشکوک به میراث فرهنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش رفتارهای مشکوک به میراث فرهنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید