10 کمیته خدمات سفر در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می گردد

به گزارش آوای وحش، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل 10 کمیته خدمات سفرهای نوروزی در این استان اطلاع داد و گفت: از هم اکنون باید آمادگی لازم برای تعطیلات عید نوروز را داشته باشیم.

10 کمیته خدمات سفر در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مدت زمان صدور ویزای دانشجویی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران از یاسوج، محمود باقری ظهر امروز در نشست کارگروه گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد که با دستورکار ساماندهی و ارتقا خدمات سفر ویژه نوروز 96 برگزار گردید گفت: ستاد خدمات سفر یک ستاد دائمی است که برای همه ایام سال پیش بینی شده و در همه ایام باید مسئولان ذی ربط آمادگی لازم برای ارائه خدمات به مسافران را داشته باشند.

وی با اشاره به تشکیل این ستاد برای تعطیلات نوروز به شکل ویژه، اضافه نمود: بر این اساس، 10 کمیته خدمات سفر برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در سطح استان تشکیل می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد این کمیته ها را شامل کمیته خدمات حمل و نقل، امداد و نجات، انتظامی، هماهنگی امور شهرداری ها و دهیاری ها، نظارت و تنظیم بازار، رسیدگی به شکایات، خدمات سلامت و محیط زیست، کمیته اسکان، کمیته تبلیغات و کمیته برنامه ریزی و آمار مطرح نمود.

باقری مطرح نمود: شهرداری ها و دهیاری ها در آستانه سفر باید آمادگی های لازم را کسب نموده و نسبت به زیباسازی چهره شهرها و روستاها اقدام نمایند.

وی بیان نمود: استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن بیش از 300 تفرجگاه طبیعی، حدود دو هزارو 600 اثر تاریخی، بیش از 750 اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی و مواهب طبیعی چشم نواز مکانی مناسب برای مسافران است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه منطقه تنگه مهریان بویراحمد سال هاست که مورد توجه گردشگران قرار گرفته، گفت: به منظور رونق گردشگری در این منطقه، برای بعضی باغداران مجوزهایی صادر شده است.

باقری توضیح داد: متاسفانه گاهی مزاحمت هایی برای این سرمایه گذاران ایجاد شده و یا گاهی یک سری کاربری هایی در این منطقه تعریف می گردد که متناسب با پتانسیل گردشگری منطقه نیست که باید این موضوع پیگیری گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 70

به "10 کمیته خدمات سفر در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 کمیته خدمات سفر در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید