2 مدل طرز تهیه شیر کاکائو با بستنی کافی شاپی ساده و قالبی

به گزارش آوای وحش، شیرکاکائو با بستنی یکی از خوشمزه ترین و مفیدترین نوشیدنی های مناسب تمام فصول است که اگر با بستنی ترکیب گردد، طعم بی نظیری به عنوان یک پیدا می نماید. شما می توانید نوشیدنی شیر کاکائو با بستنی را با بستنی وانیلی یا شکلاتی درست کنید. در این مقاله از در قصد داریم شما را با طرز تهیه شیر کاکائو با بستنی خوشمزه آشنا کنیم. در انتهای مقاله به سوالات متداول در خصوص طرز تهیه شیر کاکائو با بستنی خانگی پاسخ خواهیم داد.

2 مدل طرز تهیه شیر کاکائو با بستنی کافی شاپی ساده و قالبی

طرز تهیه شیر کاکائو با بستنی با سس شکلاتی مخصوص

مدت زمان آماده سازی: 10 دقیقه

کالری هر لیوان شیرکاکائو با بستنی: حدود 200 کالری

مواد لازم برای تهیه شیر کاکائو با بستنی

  • شیر سرد: 1 لیوان فرانسوی دسته دار
  • پودر کاکائو: 2 قاشق فرانسوی دسته دار
  • بستنی وانیلی: 4 قاشق غذاخوری
  • شکر (اختیاری): به میزان لازم

مواد لازم برای تهیه سس شکلاتی

  • شکلات تخته ای خرد شده: 200 گرم
  • خامه غلیظ: 1/2 لیوان فرانسوی دسته دار

مراحل طرز تهیه شیر کاکائو با بستنی

شیر کاکائو با بستنی یکی از خوشمزه ترین نوشیدنی های خانگی است که بسیار سریع و راحت آماده می گردد. بافت این نوشیدنی بسیار غلیظ و خوش طعم است. هر چند اضافه کردن شکر به این نوشیدنی چندان ضروری نیست، اما در صورت تمایل می توانید با توجه به ذائقه خودتان میزانی شکر به آن نیز اضافه کنید. در ادامه مراحل درست کردن شیر کاکائو بستنی خوشمزه خانگی را دنبال کنید.

مرحله اول؛ آماده کردن شیر کاکائو

در اولین مرحله از طرز تهیه شیر کاکائو با بستنی خانگی باید شیر کاکائو را آماده کنید. برای آغاز پودر کاکائو را در ظرف مورد نظر بریزید و سپس شیر سرد را اضافه کنید. مواد را به خوبی هم بزنید تا پودر کاکائو کاملا در شیر حل گردد. معمولا کاکائو به راحتی در شیر سرد حل نمی گردد و از همین رو این مرحله کمی زمان بر است.

در صورت تمایل می توانید و را به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه های همیشه تخفیف بخرید.

مرحله دوم؛ اضافه کردن بستنی به شیر کاکائو

بعد از این که شیر کاکائو آماده شد، را به آن اضافه کنید. در صورت تمایل می توانید میزانی شکر به شیرکاکائو اضافه کنید و بعد بستنی را اضافه کنید. سپس همه مواد را هم بزنید و نوشیدنی خوشمزه تان را در لیوان مورد نظر بریزید.

برای تهیه و انواع به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی می توانید همین حالا خرید خود را به وسیله فروشگاه های زنجیره ای با تخفیف های همیشگی انجام دهید.

مرحله سوم؛ آماده کردن سس شکلات

برای درست کردن سس شکلاتی مخصوص باید شکلات تخته ای و خامه را در یک ظرف با هم ترکیب کنید. سپس ظرف را روی بخار کتری قرار دهید و مدام هم بزنید تا شکلات به آب گردد و در خامه ترکیب گردد.

مراقب باشید که بخار بیش از حد زیاد نباشد، زیرا حرارت زیاد موجب گلوله شدن خامه می گردد. بعد از آماده کردن سس یک قاشق دیگر بستنی روی نوشیدنی تان بریزید و سپس سس شکلاتی را اضافه کنید و دسر خوشمزه تان را میل کنید.

در صورت تمایل می توانید و را با برترین کیفیت به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه های زنجیره ای بخرید.

روش دوم برای تهیه شیر کاکائو با بستنی

یکی دیگر از روش های ساده برای درست کردن شیر کاکائو با بستنی این است که به جای پودر کاکائو از شکلات آب شده بهره ببرید. برای این کار باید میزانی شکلات تلخ تخته ای را خرد کنید و روی بخار کتری آب کنید. سپس شکلات را با شیر سرد ترکیب کنید و خوب هم بزنید.

حالا ترکیب شیر کاکائو را همراه با بستنی وانیلی داخل مخلوط کن بریزید و مواد را کاملا با هم مخلوط کنید تا یکدست شوند. نوشیدنی را در لیوان مورد نظرتان بریزید و در صورت تمایل میزانی یخ به این نوشیدنی اضافه و آن را میل کنید.

طرز تهیه شیر کاکائو با بستنی قالبی

برای درست کردن ترکیب شیر کاکائو با بستنی به صورت قالبی باید شیر کاکائو را به صورت جداگانه آماده کنید و با بستنی ترکیب کنید. این ترکیب را در مخلوط کن بریزید تا کاملا یکدست گردد. سپس آن را داخل قالب های بستنی یخی بریزید و در فریزر قرار دهید.

بعد از چند ساعت که بستنی سفت شد، می توانید آن را میل کنید. طعم این بستنی درست مثل خانگی و بازاری است و از آنجایی که میزان شیر زیادی دارد، برای سلامت بچه ها نیز بسیار مفید است.

بیشتر بخوانید: طرز تهیه انواع دسر با شیر و بستنی

نکات و فوت و فن های طرز تهیه شیر کاکائو با بستنی

*در صورت تمایل می توانید در طرز تهیه نوشیدنی با شیر، بستنی و پودر کاکائو برای ترکیب کردن شیر کاکائو و بستنی از همزن برقی بهره ببرید تا مواد نوشیدنی به صورت یکدست با هم مخلوط شوند.

*پیشنهاد می گردد بعد از آماده کردن شیر کاکائو با بستنی به سرعت آن را میل کنید تا نوشیدنی گرم نگردد.

*در طرز تهیه نوشیدنی با بستنی، شیر و پودر کاکائو فقط از شیر کاملا سرد بهره ببرید تا بستنی در آن آب نگردد.

*در صورت تمایل می توانید در طرز تهیه شیر کاکائو با بستنی به جای بستنی وانیلی از بستنی کاکائویی نیز بهره ببرید.

*اگر حل کردن کاکائو در شیر سرد برایتان سرد است، می توانید در ابتدا پودر کاکائو را با 2 قاشق غذاخوری آب جوش ترکیب کنید و اجازه دهید سرد گردد. سپس آن را با شیر سرد مخلوط کنید.

*برای درست کردن این دسر می توانید بستنی را به طور کامل در شیر کاکائو حل کنید یا این که ابتدا بستنی را در لیوان بریزید و بعد شیر کاکائو را اضافه کنید و این دسر را بدون حل کردن بستنی در نوشیدنی تان سرو کنید.

*در صورت تمایل بعد از آماده کردن شیر کاکائو می توانید چند قالب یخ به نوشیدنی اضافه کنید و سپس بستنی را اضافه کنید.

*در طرز تهیه شیر کاکائو با بستنی خوشمزه بهتر است از شیر پرچرب بهره ببرید تا نوشیدنی شما خوش طعم تر گردد.

اگر در رژیم هستید بهتر است شیر کاکائو بستنی را با شیر کم چرب و بدون شکر تهیه کنید تا کالری آن کاهش پیدا کند.

*در صورت تمایل می توانید در طرز تهیه شیر کاکائو بستنی کافی شاپی از میزانی مارشمالو در این نوشیدنی نیز بهره ببرید. این کار هم طعم جذابی به نوشیدنی می بخشد و هم ظاهر آن را زیباتر می نماید.

*اضافه کردن میزانی پودر هل و دارچین به این نوشیدنی طعم بی نظیری می بخشد و موجب گرم شدن طبع آن می گردد. برای خرید انواع مثل هل و با بالاترین کیفیت و به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی می توانید همین حالا خرید خود را به وسیله فروشگاه های زنجیره ای انجام دهید.

*اگر زمان کافی برای درست کردن سس شکلات را ندارید، می توانید از شکلات آب شده و یا سس شکلات آماده برای تزیین شیر کاکائو با بستنی بهره ببرید. در صورت تمایل می توانید را به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه های زنجیره ای تهیه کنید.

*در صورتی که از سس شکلات برای این نوشیدنی استفاده نمی کنید، می توانید آن را با میزانی پودر کاکائو و شکلات رنده شده تزیین کنید.

*در طرز تهیه نوشیدنی با شیر و پودر کاکائو و بستنی می توانید از شیر کاکائو آماده نیز بهره ببرید. در صورت تمایل می توانید انواع مثل شیر کاکائو آماده را به صورت حضوری، اینترنتی و تلفنی از فروشگاه های همیشه تخفیف بخرید.

*اگر در طرز تهیه شیر کاکائو با بستنی از سس شکلات استفاده می کنید، بهتر است شکر را حذف کنید تا نوشیدنی شما بیش از حد شیرین نگردد.

سوالات متداول

چرا در طرز تهیه شیر کاکائو از بستنی استفاده کنیم؟

اضافه کردن بستنی به شیر کاکائو بافت غلیظ تری می بخشد و موجب خوشمزه تر شدن نوشیدنی شما می گردد.

با شیر کاکائو چی درست کنیم؟

اگر در فکر درست کردن یک نوشیدنی بی نظیر و ساده با شیر کاکائو هستید، می توانید نوشیدنی شیر کاکائو بستنی را امتحان کنید. برای این کار باید شیر کاکائو را آماده کنید و سپس بستنی وانیلی یا کاکائویی را به آن اضافه کنید.

منابع: swissmiss، wikihow

منبع: افق کوروش
انتشار: 2 خرداد 1402 بروزرسانی: 2 خرداد 1402 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1567

به "2 مدل طرز تهیه شیر کاکائو با بستنی کافی شاپی ساده و قالبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 مدل طرز تهیه شیر کاکائو با بستنی کافی شاپی ساده و قالبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید