20 طرح برق رسانی در شهرستان بیرجند به بهره برداری رسید

به گزارش آوای وحش، خبرنگاران/خراسان جنوبی 20 طرح برق رسانی با اعتبار 20 میلیارد تومان همزمان با دهه فجر سال جاری در شهرستان بیرجند به بهره برداری رسید.

20 طرح برق رسانی در شهرستان بیرجند به بهره برداری رسید

آیین بهره برداری همزمان از این طرح ها، امروز پنجشنبه 21 بهمن در دهمین روز دهه فجر با حضور سرپرست فرمانداری بیرجند و شماری مدیران استانی در روستای حاجی آباد بیرجند برگزار گردید.

به گزارش خبرنگاران، این طرح به نمایندگی از 20 طرح دیگر با اعتبار 2 میلیارد و 200 میلیون تومان به منظور بهینه سازی بلوار امام رضا (ع)، جابه جایی تیرهای برق و تقویت فشار شبکه برق این روستا اجرا و بهره برداری شد.

20 طرح برق رسانی در شهرستان بیرجند که به طور همزمان افتتاح شد شامل احداث 16 کیلومتر شبکه فشار میانه هوایی، 23 کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی و 64 پست توزیع هوایی بوده که با اعتبار 20 میلیارد تومان زمینه بهره مندی پنج هزار خانوار را فراهم نموده است.

بعلاوه با افتتاح طرح های بخش آب و فاضلاب در شهرستان بیرجند 13 هزار نفر از خدمات ارایه شده بهره مند شدند که آبرسانی به روستاهای حاشیه ای بیرجند، روستاهای تگ آرگینی، کاسه سنگی، چهار بالا و پایین از مهمترین این طرح هاست. طرح آبرسانی به روستای تگ آرگینی شهرستان بیرجند به نمایندگی از سایر روستاها به بهره برداری رسید.

اجرای 10 کیلومتر شبکه فرعی و اصلی فاضلاب در منطقه ها شمال، جنوب و جنوب شرق بیرجند با اعتبار 12 میلیارد تومان، 2 هزار و 300 متر خط انتقال و اجرای سه هزار و 200 متر شبکه توزیع آب با اصلاح 12 کیلومتر شبکه آب فرسوده از دیگر طرح هایی است با اعتبار پنج میلیارد و 400 میلیون تومان اجرا و افتتاح شد. بهره برداری از 21 کیلومتر شبکه آب با اعتبار هفت میلیارد و 350 میلیون تومان، نصب شیر فشار شکن با اعتبار 450 میلیون تومان و 2 مخزن 50 متر مکعبی در روستای گزیک و گوشک آباد بیرجند از دیگر طرح های آب و فاضلاب است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 خرداد 1401 بروزرسانی: 29 خرداد 1401 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1389

به "20 طرح برق رسانی در شهرستان بیرجند به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 طرح برق رسانی در شهرستان بیرجند به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید