استمرار طرح بازسازی و لکه گیری معابر در سال 1400

به گزارش آوای وحش، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از استمرار طرح بهسازی معابر پایتخت در سال 1400 اطلاع داد.

استمرار طرح بازسازی و لکه گیری معابر در سال 1400

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، صفا صبوری دیلمی گفت: از ابتدای فروردین ماه تا نیمه اردیبهشت ماه امسال بیش از 4300 نقطه از عوارض خرابی موجود در سطح معابر پایتخت با بیش از 66 هزار تن آسفالت مورد بازسازی نهاده شده است.

وی متوسط آسفالت پخش و اجرا شده در هریک از مناطق 22 گانه را بیش از 3 هزار تن خواند و اضافه کرد: اتکا به تولیدات کارخانجات آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران که از ابتدای سال 1398 در دستور کار نهاده شد، همچنان یک مزیت مهم مالی در طرح بهسازی معابر شهر تهران به شمار می آید و تأمین آسفالت از این طریق سبب صرفه جویی 14 میلیارد تومانی طی یک ماه و نیم سپری شده از امسال شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با یادآوری اینکه امسال نیز اجرای یک میلیون تن آسفالت در قالب طرح بهسازی معابر شهر تهران هدف گذاری شده است، ابراز امیدواری کرد بخش قابل توجهی از اهداف معین شده، طی نیمه نخست سال و همزمان با فصل مناسب اجرای پروژه های روسازی آسفالتی تحقق یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1021

به "استمرار طرح بازسازی و لکه گیری معابر در سال 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استمرار طرح بازسازی و لکه گیری معابر در سال 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید