اصلی ترین راه ارتباطی استان اردبیل به مرکز کشور بزرگراه می شود

به گزارش آوای وحش، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: توسعه و تبدیل محور اردبیل - سرچم به بزرگراه از برنامه های اولویت دار راه و شهرسازی اردبیل است.

اصلی ترین راه ارتباطی استان اردبیل به مرکز کشور بزرگراه می شود

به گزارش گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران از اداره راه و شهرسازی استان اردبیل، محبوب حیدری در بازدید از پروژه احداث باند دوم اردبیل - سرچم اظهار کرد: با افزایش حجم ترافیک در محور اردبیل - سرچم دز روزهای اوج ترافیک و لزوم توجه ویژه به این محور حیاتی اردبیل، توسعه و تبدیل آن به بزرگراه از برنامه های اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل است.

وی اضافه کرد: قسمتی از این پروژه به طول 35 کیلومتر اکنون توسط شرکت چتین قایا در دست ساخت و اجرای عملیات بوده که از این مقدار20 کیلومتر در سال گذشته در سفر رئیس جمهور به استان به بهره برداری رسیده و در اختیار هم وطنان قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل هدف از اجرای این پروژه را افزایش ترانزیت کالا و تسهیل تردد به مرکز کشور اعلام کرد وگفت: دسترسی سریع و ایمن به شبکه آزاد راه های کشور، رونق اقتصادی، گردشگری، و کشاورزی استان، افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده ای از دیگر اهداف این پروژه است.

به گزارش خبرنگاران، محور اردبیل - سرچم اصلی ترین راه ارتباطی استان اردبیل به مرکز کشور و اتصال شهرستان اردبیل به شهرهای جنوبی این استان به شمار می آید.

انتهای پیام/4121/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 245

به "اصلی ترین راه ارتباطی استان اردبیل به مرکز کشور بزرگراه می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلی ترین راه ارتباطی استان اردبیل به مرکز کشور بزرگراه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید