امیرعبداللهیان: در پی تصویب قانون جامع حمایت از ایرانیان در سراسر دنیا هستیم

به گزارش آوای وحش، وزیر امور خارجه در ملاقات ایرانیان مقیم جمهوری آذربایجان گفت: در پی تصویب قانون جامع حمایت از ایرانیان در سراسر دنیا هستیم تا در نتیجه تبلیغات ایران هراسانه بیگانگان، هیچ ایرانی ترس از بازگشت به ایران را نداشته باشد.

امیرعبداللهیان: در پی تصویب قانون جامع حمایت از ایرانیان در سراسر دنیا هستیم

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه شامگاه امروز (چهارشنبه) در ادامه سفر خود به باکو، با ایرانیان مقیم جمهوری آذربایجان ملاقات کرد.

در این ملاقات که با حضور شمار زیادی از هنرمندان، ورزشکاران، بازرگانان و چهره های شاخص ایرانی حاضر در جمهوری آذربایجان برگزار گردید، امیرعبداللهیان ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع ایرانیان مقیم در جمهوری آذربایجان، ایرانیان حاضر در سایر کشورها را سفیران اصلی ایران در جهان خواند و گفت: ایرانیان عزیز در تمام نقاط جهان افتخار آفرین هستند.

امیرعبداللهیان با اشاره به حضور نزدیک به 5 میلیون ایرانی در خارج از کشور تاکید نمود: ما در دولت سیزدهم در پی تصویب قانون جامع حمایت از ایرانیان در سراسر جهان هستیم تا در نتیجه تبلیغات ایران هراسانه بیگانگان، هیچ ایرانی ترس از بازگشت به ایران نداشته باشد و بداند که وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران این مسئله را تضمین می نماید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1265

به "امیرعبداللهیان: در پی تصویب قانون جامع حمایت از ایرانیان در سراسر دنیا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیرعبداللهیان: در پی تصویب قانون جامع حمایت از ایرانیان در سراسر دنیا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید