اگر پیروز به نقل و انتقال ساده بانکی به مقصد ایران شدید، مدرکش را به وزارت خارجه آمریکا بفرستید!

به گزارش آوای وحش، وزارت خارجه ایران از ایرانی ها و آمریکایی ها خواست اگر پیروز به انجام یک نقل و انتقال ساده بانکی برای خرید یک بسته قرص ادویل یا یک ماسک به مقصد ایران شدند، مدارکش را برای وزارت خارجه آمریکا بفرستند.

اگر پیروز به نقل و انتقال ساده بانکی به مقصد ایران شدید، مدرکش را به وزارت خارجه آمریکا بفرستید!

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در صفحه توئیترش و در پاسخ به ادعای آمریکایی ها که گفته اند غذا، دارو و یاری های بشرمحبت آمیز تحریم نیستند، نوشت: ایرانیان و آمریکاییان عزیز یک یادآوری محبت آمیز: اگر پیروز شدید از منزل، شرکت یا نزدیک ترین بانک محل زندگی تان یک نقل و انتقال ساده بانکی برای خرید و ارسال یک بسته قرص ادویل، یک کیلو عدس یا یک عدد ماسک به مقصد ایران برای اقوام خود انجام دهید، مدارک آن را برای وزارت خارجه آمریکا بفرستید.

وزارت خارجه آمریکا در توئیتی نوشته بود: ایرانیان عزیز، یک یادآوری محبت آمیز: غذا، دارو و یاری های بشرمحبت آمیز تحریم نیستند.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه ایران 21 اسفندماه در اظهاراتی بیان کرد: علی رغم اینکه آمریکایی ها ادعا می نمایند اقلام دارویی جزو تحریم نیست، ولی عملا راه را بسته اند و کانال سوئیس را هم که باز کردند، منابع آن کانال محدود است. درخواست کردیم منابع دیگری در کشورهای مختلف داریم، اجازه دهند منابع ما وارد آن کانال گردد، ولی تا الان اجازه ندادند منابعی که متعلق به ما و با پول ملت ماست، وارد کانال گردد که از آن برای اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی استفاده کنیم.

موسوی اضافه نمود: سه هفته است که با یک کشور صحبت می کنیم که منابع را منتقل کنیم، ولی اجازه نمی دهند و اینجاست که عملا راه را بسته اند و تجهیزات پزشکی را تحریم نموده اند.(اینجا بخوانید)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 196

به "اگر پیروز به نقل و انتقال ساده بانکی به مقصد ایران شدید، مدرکش را به وزارت خارجه آمریکا بفرستید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر پیروز به نقل و انتقال ساده بانکی به مقصد ایران شدید، مدرکش را به وزارت خارجه آمریکا بفرستید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید