تجهیز شرکت های دانش بنیان برای مقابله با کرونا

به گزارش آوای وحش، کرج - معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: از شرکت های دانش بنیانی که در حوزه مقابله با کرونا فعالیت می نمایند، حمایت می کنیم.

تجهیز شرکت های دانش بنیان برای مقابله با کرونا

به گزارش خبرگزاری مالی ایران،سورنا ستاری امروز (سه شنبه) در حاشیه بازدید از شرکت های دانش بنیان استان البرز واقع در شهرک صنعتی بهارستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به احتمال شیوع ویروس کرونا در فصل پاییز پیش بینی های لازم صورت گرفته و شرکت های دانش بنیان در این زمینه یاری می کنیم تجهیز شوند.

وی با اشاره به سفرهای پی در پی به استان البرز، گفت: شرکت های دانش بنیان زیادی در استان البرز مشغول به فعالیت هستند و این استان فعالیت خوبی در حوزه بیوتکنولوژی دارد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به فعالیت بعضی شرکت های دانش بنیان در زمینه مقابله با بیماری کرونا، گفت: طی دو ماه آینده شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه خواهیم بود.

ستاری به بازدید از شرکت های دانش بنیان واقع در شهرک صنعتی بهارستان، گفت: خوشبختانه فعالیت های خوبی در حوزه تجهیزات بیمارستانی و تأمین نیازهای خانگی صورت گرفته به طوری که تولیدات این شرکت ها چندین برابر شده است.

وی افزود: مسئولان ارشد استان البرز به ویژه استاندار عنایت ویژه ای به توسعه شرکت های دانش بنیان دارند امید است با تداوم حمایت ها شاهد توسعه هرچه بیشتر در این زمینه باشیم.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 277

به "تجهیز شرکت های دانش بنیان برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز شرکت های دانش بنیان برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید