ترامپ: من هوادار دلارم

به گزارش آوای وحش، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به اظهارنظر درخصوص بازار پررونق ارزهای دیجیتال پرداخته و نسبت به این که ارزهای سریعا رو به توسعه دیجیتال صندلی دلار آمریکا را به اسم یک ارز ذخیر جهانی با تهدید روبرو می نمایند، اظهار نگرانی کرد.

ترامپ: من هوادار دلارم

به نقل از یاهونیوز، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا درمصاحبه با یاهو فایننس گفت که معتقد است در واقع اقدام اخیر چین در ممنوع کردن ارزهای دیجیتال هشداری به آمریکا برای محافظت از ارز خودش است.

ترامپ بیان نمود، شی جینپینگ، رئیس جمهور چین می خواهد ارز دیجیتالی خودش را با هدف مسلط شدن بر بازارهای دنیای و غلبه کردن بر دلار آمریکا به اسم ارز ارشد در دنیا ایجاد کند. این رئیس جمهور سابق آمریکا هشدار داد که آمریکا باید ضمناً حرکتش به جلو بسیار محتاط باشد.

ترامپ گفت: من هوادار بزرگ ارز خودمان هستم و نمی خواهم ارزهای دیگر جلو آمده و به دلار آسیب زده یا به طریقی آن را تضعیف نمایند. او ادامه داد: در سیستم پولی مبتنی بر دلار، اگر شما آغاز به از دست دادن اعتبار کنید، به ناگهان شما این سیستم پولی قدرتمند را از دست می دهید. ما باید بسیار درباره آن محتاط باشیم.

این در حالی است که مقامها هشدار می دهند باید ارزهای دیجیتال قانونمند شوند تا از سرمایه گذاران و سیستم اقتصادی آمریکا محافظت گردد.

رئیس جمهور سابق آمریکا بعلاوه نسبت به دوام داشتن ارزهای دیجیتال اظهار تردید نموده است. او اخیرا در مصاحبه ای با فاکس بیزینس گفت فکر می نماید که ارزهای دیجیتال به دلار آمریکا آسیب میزنند و فاجعه ای منتظر وقوع هستند.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1148

به "ترامپ: من هوادار دلارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: من هوادار دلارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید