شرح کامران قاسمپور درباره علت کشتی نگرفتن برای صنایع مازندران

به گزارش آوای وحش، تهران (پانا) - کامران قاسمپور درباره عدم همراهی تیم صنایع مازندران در مرحله پایانی لیگ برتر کشتی آزاد به علت مصدومیت توضیحاتی را اعلام کرد.

شرح کامران قاسمپور درباره علت کشتی نگرفتن برای صنایع مازندران

به گزارش خبرآنلاین؛ کامران قاسمپور قهرمان سال 2021 دنیا که در رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد با کادر فنی تیم صنایع مازندران دچار چالش شد و خاطرنشان کرد به علت مصدومیت زانو نمی تواند در مرحله پایانی لیگ کشتی بگیرد درباره اتفاقات پیش آمده، گفت: متاسفانه در این خصوص حرف و حدیث هایی پیش آمد، هم رضا یزدانی و هم کادر فنی صنایع از عزیزان و پیشکسوتان ما هستند. من قبل از قرارداد با صنایع، زمانی که این تیم هنوز وارد لیگ نشده بود، با تیم دیگری صحبت های اولیه را انجام داده بودم، اما وقتی صنایع آمد، به احترام تیم شهرم، کادرفنی و مردم شهرم با صنایع قرارداد بستم و نسبت به این تیم تعهد داشتم.

او بیان اینکه یاد گرفته اگر تعهدی نسبت به تیمی دارد تمام و کمال به آن پایبند باشد گفت: همانطور که حدوداً 10 روز بعد از بازگشت از مسابقات دنیای نروژ برای صنایع در دور رفت کشتی گرفتم و در دور برگشت هم روی تشک رفتم، اما در ادامه آن آسیب دیدگی پیش آمد. رفتم پیش دکتر کیهانی تا برای کشتی گرفتن در لیگ از او مجوز بگیرم که او خاطرنشان کرد من هیچ تضمینی به تو نمی دهم که اگر کشتی بگیری رباطت پاره نشود. به این شکل یک سال از کشتی دور می شوی. این را به کادر فنی تیم گفتم، اما آن ها گفتند بهانه است، با وجودی که چند پزشک دیگر هم این تشخیص را داده بودند. من وظیفه خودم می دانستم که برای صنایع کشتی بگیرم که نشد، ان شاءالله بتوانم جبران کنم.

دارنده 2 مدال طلای زیر 23 سال دنیا در پاسخ به این سوال که آیا همراه تیم ملی آزاد برای مسابقه محبت آمیز بهمن ماه مسافر آمریکا خواهد شد، عنوان نمود: اگر خدا بخواهد به آمریکا می رویم و در پی خوب کشتی گرفتن هستم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1331

به "شرح کامران قاسمپور درباره علت کشتی نگرفتن برای صنایع مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح کامران قاسمپور درباره علت کشتی نگرفتن برای صنایع مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید