تکمیل متروی پرند به چقدر اعتبار احتیاج دارد؟

به گزارش آوای وحش، تهران (پانا) - استاندار تهران از رقم 750 میلیارد تومانی برای تکمیل مترو پرند اطلاع داد و گفت برای تکمیل مترو پرند توافقی با وزیر راه و شهرسازی و شهردار تهران امضا شد.

تکمیل متروی پرند به چقدر اعتبار احتیاج دارد؟

به گزارش استانداری تهران، محسن منصوری گفت: با وزیر راه و شهرسازی و شهردار تهران برای تکمیل مترو پرند به توافق رسیدیم و برای تکمیل این طرح 750 میلیارد تومان اعتبار احتیاج است. تا به امروز برای این طرح 200 میلیارد تومان اوراق اختصاص داده شده و 350 میلیارد تومان مابه ازای تغییر کاربری تسهیلات دریافت می گردد.

استاندار تهران در خصوص طرح صورتجلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی و عشایری و آمایش سرزمین در محدوده و حریم شهر گفت: با توجه به موضوع مطرح شده در خصوص حریم شهر چهاردانگه مقر شد تا جلسه مشترکی بین معاونت سیاسی و معاونت عمرانی استانداری و راه و شهرسازی استان برگزار گردد.

منصوری سپس با اشاره به برطرف مسائل مربوط به حریم شهرها گفت: طرح تقسیمات کشوری باید برای استان تهران تهیه گردد که در این زمینه به معاونت سیاسی ماموریت داده شده است.

استاندار تهران در خصوص بازنگری طرح هادی روستای زیوان واقع در بخش فشافویه شهرستان ری و طرح هادی روستای قلعه بها واقع در بخش مرکزی شهرستان شهریار گفت: در خصوص الحاق یا عدم الحاق آرامستان ها به بافت روستا مقرر شد آرامستان هایی که از قبل در روستاها ایجاد شده در طرح هادی در نظر گرفته گردد تا جزو حریم روستا به حساب آیند تا امکان هزینه به وسیله دهیاری ها در آرامستان ها و راستا آن ها فراهم گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 دی 1400 بروزرسانی: 17 دی 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1236

به "تکمیل متروی پرند به چقدر اعتبار احتیاج دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل متروی پرند به چقدر اعتبار احتیاج دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید