خبرنگاران ایجاد پست امین اموالی فرهنگیتاریخی تصویب شد

به گزارش آوای وحش، تهران- خبرنگاران- کمیته تخصصصی شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری با ایجاد پست امین اموالی فرهنگی تاریخی موافقت کرد.

خبرنگاران ایجاد پست امین اموالی فرهنگیتاریخی تصویب شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران از میراث آریا، جلسه کمیته تخصصصی شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری، امروز دوشنبه (24 آذر 99) با حضور رضا معصومی راد رئیس دبیرخانه شواریعالی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و محمدرضا کارگر مدیرکل امور موزه ها و اموال منقول فرهنگی تاریخی و سایر اعضا در محل سالن فجر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار گردید.

در این جلسه پیشنهاد اداره کل توسعه منابع انسانی و رفاه در مورد ایجاد پست امین اموال فرهنگی تاریخی آنالیز شد و بعد از صحبت های اعضا و ارائه نظرات مبنی بر ضرورت تعریف و پست امین اموال فرهنگی تاریخی، این موضوع مورد تصویب کمیته تخصصی نهاده شد.

ماده 15 آیین نامه اموال فرهنگی،هنری و تاریخی نهادهای عمومی و دولتی مصوب سال 81: امین اموال فرهنگی-تاریخی و هنری که مطابق آیین نامه اجرایی ماده 34 قانون محاسبات عمومی کشور منصوب خواهد شد، نباید غیر از وظیفه امین اموالی وظیفه دیگری را بر عهده داشته باشد و باید علاوه بر صلاحیتهای اخلاقی و امانت داری ، حداقل دارای مدرک کاردانی در رشته های مرتبط نیز باشد. سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی کشور شغل امین اموال و مزایای شغلی آن را تعریف و برای دستگاههای مشمول به تعداد مورد احتیاج پست امین اموال منظور خواهد نمود.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 701

به "خبرنگاران ایجاد پست امین اموالی فرهنگیتاریخی تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ایجاد پست امین اموالی فرهنگیتاریخی تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید