خبرنگاران جریمه سه هزار یورویی ایتالیا برای خروج غیرضروی از خانه

به گزارش آوای وحش، تهران-خبرنگاران-جوزپه کونته نخست وزیر ایتالیا سه شنبه شب خاطرنشان کرد، افرادی که بدون دلیل موجه از منزل خود خارج شوند، از400 تا 3 هزار یورو جریمه نقدی می شوند.

خبرنگاران جریمه سه هزار یورویی ایتالیا برای خروج غیرضروی از خانه

جهت دریافت خدمات مراحل ساخت آلاچیق فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرگزاری آکی ایتالیا، کونته که به وسیله ویدیو کنفرانس با خبرنگاران سخن می گفت، تمدید قرنطینه در این کشور را تا سرانجام ماه جولای (10 مرداد) رد کرد و اضافه نمود: پس از آن که سازمان بهداشت دنیای از ویروس کرونا به عنوان یک ویروس همه گیر دنیای یاد کرد، تا 31 جولای (10 مرداد 99) شرایط فوق العاده اعلام شد، اما این بدان معنا نیست که تدابیر محدود کننده در کشور تا آن موقع تمدید خواهد شد.

نخست وزیر ایتالیا گفت: ما هر لحظه آماده ایم تدابیر محدود کننده را کاهش دهیم و از این شرایط [سخت] عبور کنیم.

سیر صعودی تلفات کرونا در ایتالیا همچنان ادامه دارد، بطوری که وزارت بهداشت ایتالیا سه شنبه شب اعلام نمود، در 24ساعت گذشته با فوت 743 نفر ناشی از ویروس کرونا، شمار جان باختگان به 6 هزار 820 نفر رسید.

براساس گزارش وزارت بهداشت ایتالیا در شبانه روز گذشته، 5 هزار و 249 نفر جدید به ویروس کرونا مبتلا شده اند که با این حساب شمار مبتلایان به کووید-19 در این کشور به 69 هزار و 176 نفر افزایش یافت.

ایتالیا بیشترین شمار جان باختگان ناشی از ابتلا به کرونا را در دنیا دارد.

براساس جدیدترین آمار سازمان بهداشت دنیای تا سرانجام روز سه شنبه، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در دنیا به 417 هزار و 654نفر رسید. از این تعداد 18هزار و 605 نفر جان باخته و 108 هزار و 302نفر بهبود پیدا نموده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 123

به "خبرنگاران جریمه سه هزار یورویی ایتالیا برای خروج غیرضروی از خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جریمه سه هزار یورویی ایتالیا برای خروج غیرضروی از خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید