خبرنگاران شیوع کرونا باعث هجوم مردم آمریکا، آلمان و کانادا به فروشگاه ها شد

به گزارش آوای وحش، تهران - خبرنگاران - تصاویر و ویدئوهای منتشر شده در فضای مجازی نشان می دهد که اروپایی ها و آمریکایی ها به دنبال شیوع ویروس کرونا از واهمه نایاب شدن و کمبود مواد مصرفی اعم از خوراکی و بهداشتی به فروشگاه های عظیم در این کشورها هجوم آورده اند.

خبرنگاران شیوع کرونا باعث هجوم مردم آمریکا، آلمان و کانادا به فروشگاه ها شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

در یکی از ویدئوها، فروشگاهی در شهر برمن حضور جمعیت چند صد نفری در ورودی آن را نشان می دهد که با محض اعلام متصدی فروشگاه جمعیت به داخل آن هجوم می آورند که گفته می گردد با این صف های طولانی بعضی دست خالی برمی گردند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

در تصویری منتشر شده از فروشگاهی در آلمان در اعلامیه ای تاکید شده که با توجه به تقاضای بالا، در زمان حاضر مواد ضد عفونی کننده تنها در مقادیر محدود موجود است.

با وجود این تاکیدها، قفسه های فروشگاه بویژه قسمت مواد بهداشتی خالی شده و گفته می گردد بسیاری با کمبود این مواد روبرو هستند.

نیوزویک هم با اشاره به کمبود ماسک صورت ، ضد عفونی کننده دست ، آب بسته بندی شده، دستمال توالت و دارو در فروشگاه های عظیم و محلی در سراسر آمریکا گزارش کرد: خریداران در حال ارسال تصاویری از قفسه های خالی در رسانه های اجتماعی هستند و مصرف کنندگان از کمبودها در کالیفرنیا ، واشنگتن ، مینسوتا ، هاوایی و نیویورک خبر داده اند.

شدت یافتن شیوع ویروس کرونا در آمریکا که اکنون 6 قربانی گرفته و بیش از 100 تن را مبتلا نموده است، جامعه این کشور را به هراس افکنده به گونه ای که رسانه های این کشور از نایاب شدن وسایل بهداشت اولیه در این کشور خبر می دهند.

شبکه های خبری سی ان ان، یو.اس.ای تودی، واشنگتن پست و نیویورک تایمز هم از کمبود ماسک صورت و لوازم شوینده و بهداشتی خبر دادند.

چندی پیش رسانه های انگلیس هم گزارش کردند: با افزایش ترس عمومی از گسترش ویروس کرونا در جوامع اروپایی، دولت انگلیس اتاق جنگ تشکیل داده، فرانسه و ایتالیا محدودیت هایی را برای تجمعات در نظر گرفته اند و هجوم مردم برای خرید ماسک و ژل ضدعفونی، باعث نایاب شدن این اقلام پزشکی شده است.

بر اساس این گزارش، موجودی مواد ضروری برای مقابله با آلودگی ویروسی کرونا در فروشگاه ها و داروخانه های انگلیس به انتها رسیده است. مردم در شبکه های اجتماعی عکس های قفسه های خالی مواد ضد عفونی کننده را به اشتراک می گذارند. این در حالی است که به نسبت سایر نقاط جهان تا کنون نمونه های اندکی از آلودگی در این کشور گزارش شده است. موارد آلوده گزارش شده تا کنون به حدود 23 نفر می رسد.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 166

به "خبرنگاران شیوع کرونا باعث هجوم مردم آمریکا، آلمان و کانادا به فروشگاه ها شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شیوع کرونا باعث هجوم مردم آمریکا، آلمان و کانادا به فروشگاه ها شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید