خبرنگاران 25 تن خوراک دام و طیور قاچاق در کنگاور کشف شد

به گزارش آوای وحش، کرمانشاه- خبرنگاران- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 25 تن خوراک دام و طیور قاچاق در شهرستان کنگاور به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

خبرنگاران 25 تن خوراک دام و طیور قاچاق در کنگاور کشف شد

سردار علی اکبر جاویدان روز جمعه به خبرنگار خبرنگاران گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار که با سرعت زیادی در حال حرکت بود مشکوک شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از بی توجهی راننده به فرمان ایست به تعقیب وی پرداخته و پس از طی مسافتی پیروز به توقیف شده و بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

سردار جاویدان گفت: در بازرسی های انجام شده 25 تن خوراک دام و طیور قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به 2 میلیارد و 500 میلیون ریال می رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری راننده کامیون و معرفی وی به دستگاه قضایی خبر داد و گفت: خودروی حامل بار قاچاق نیز روانه پارکینگ شد.

وی در سرانجام مقابله با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس استان کرمانشاه مطرح نمود و گفت: آمار کشفیات قاچاق در 11 ماه سپری شده از سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 30 درصد رشد داشته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 862

به "خبرنگاران 25 تن خوراک دام و طیور قاچاق در کنگاور کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 25 تن خوراک دام و طیور قاچاق در کنگاور کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید