خطیب زاده: به وسیله مراجع ذیربط پیگیر موضوع درگذشت دیپلمات سوئیسی بوده ایم

به گزارش آوای وحش، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اظهار داشت که این وزارتخانه پس از اطلاع یافتن از حادثه سقوط دیپلمات سوئیسی از برج کامرانیه که منجر به درگذشت وی شد، به وسیله مراجع قانونی ذیربط این موضوع را پیگیری نموده و همکاری های لازم را در این خصوص صورت خواهد داد.

خطیب زاده: به وسیله مراجع ذیربط پیگیر موضوع درگذشت دیپلمات سوئیسی بوده ایم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه چهارشنبه شب با ابراز تاسف از حادثه سقوط دیپلمات سوییسی از برج کامرانیه که منجر به درگذشت وی شد، خاطرنشان کرد که وزارت امور خارجه پس از اطلاع از این اتفاق تلخ، به وسیله مراجع قانونی ذیربط از جمله نیروی انتظامی و قوه قضاییه پیگیر موضوع بوده است .

خطیب زاده با اشاره به اینکه وزارت امور خارجه طی ساعات گذشته در ارتباط با سفارت سوئیس در تهران بوده، اضافه کرد: در مورد علت وقوع حادثه، در انتظار روشن شدن نتیجه تحقیقات توسط مقامات ذیصلاح هستیم.

خطیب زاده در ادامه گفت:جسد متوفی برای آنالیز های لازم به پزشکی قانونی منتقل شده و پس از سرانجام یافتن آنالیز های لازم در اختیار سفارت سوئیس در تهران قرار خواهد گرفت.

سخنگوی وزارت امور خارجه از ملاقات های امروز سفیر سوییس در تهران با مسئولین ذیربط در وزارت امور خارجه و گفتگو در مورد جوانب مختلف موضوع اطلاع داد و اضافه کرد: وزارت امور خارجه در چارچوب مفاد کنوانسیون وین در مورد روابط دیپلماتیک، کلیه اقدامات لازم و همکاریهای ضروری را در این مورد صورت خواهد داد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 987

به "خطیب زاده: به وسیله مراجع ذیربط پیگیر موضوع درگذشت دیپلمات سوئیسی بوده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیب زاده: به وسیله مراجع ذیربط پیگیر موضوع درگذشت دیپلمات سوئیسی بوده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید