ملاقات ظریف با وزیر خارجه شیلی

به گزارش آوای وحش، تهران (پانا)-وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه مراسم تحلیف رییس جمهور جدید بولیوی با وزیر امور خارجه شیلی ملاقات کرد.

ملاقات ظریف با وزیر خارجه شیلی

از پروفایل ما وبلاگ حامد دیدن نمایید.

به گزارش روابط عمومی وزارت امور خارجه، محمد جواد ظریف که به منظور شرکت در مراسم تحلیف رییس جمهوری جدید بولیوی در لاپاز به سر می برد امروز - یکشنبه - در حاشیه این مراسم با آندرس آیامند زاوالا وزیر امور خارجه شیلی ملاقات و درباره روابط دوجانبه و موضوعات مهم و مورد علاقه دوطرف به گفت وگو و مصاحبه پرداخت.

محمد جواد ظریف که شنبه شب وارد لاپاز پایتخت بولیوی شده است، با لوئیس آرسه رییس جمهوری منتخب این کشور ملاقات کرد.

وی در این ملاقات با تبریک به وی بر لزوم تقویت روابط و گسترش همکاری ها تاکید و گفت که جمهوری اسلامی ایران با جدیت در کنار دولت و ملت بولیوی است.

لوئیس آرسه هم از شرکت وزیر امور خارجه کشورمان در مراسم تحلیف ریاست جمهوری بولیوی تشکر کرد و گفت کشورش در صدد است روابط با جمهوری اسلامی ایران را ارتقا بخشد.

ظریف وزیر امور خارجه همچنین در جریان این سفر در گفت و گوی تلفنی با دنیس مونکادا وزیر روابط خارجی نیکاراگوآ با تاکید بر روابط محبت آمیز دو کشور ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک به آن کشور نیز سفر کند.

وزیر امور خارجه نیکاراگوئه هم با استقبال از سفر مقامات کشورمان، افزایش سطح همکاری ها و روابط دو جانبه را مورد تاکید قرار داد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 628

به "ملاقات ظریف با وزیر خارجه شیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات ظریف با وزیر خارجه شیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید