رئیس جمهوری ارمنستان: از توافق قره باغ اطلاعی نداشتم

به گزارش آوای وحش، آرمن سرکیسیان رئیس جمهوری ارمنستان گفت که از رسانه ها در خصوص توافق آتش بس کامل در قره باغ اطلاع پیدا نموده و در هیچ بحثی در این مورد شرکت ننموده است.

رئیس جمهوری ارمنستان: از توافق قره باغ اطلاعی نداشتم

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان ارزان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش ایرنا، سرکیسیان گفت: من از مطبوعات از بیانیه ارمنستان و روسای جمهوری روسیه و آذربایجان درباره انتها جنگ در قره باغ آگاه شدم. من همچنین از مطبوعات در خصوص شرایط پایان جنگ آگاه شدم.

به گفته وی، به عنوان رئیس جمهوری کشور، حتی در خصوص این سند با وی مشورت و بحث هم نشده است. وی اظهار داشت که نگرانی عمیق مردم را در نظر می گیرد.

سرکیسیان گفت: من بلافاصله رایزنی های سیاسی را در این مورد برای محافظت از منافع ملی در اسرع وقت شروع می کنم.

پیش از این، سران روسیه، ارمنستان و جمهوری آذربایجان بیانیه مشترکی درباره آتش بس در قره باغ از 10 نوامبر (20 آبان) تصویب کردند.

شماری از ساکنان ایروان بامداد روز سه شنبه به نشانه اعتراض به برقراری آتش بس در منطقه قره باغ، از زنجیر ماموران پلیس عبور نموده و وارد ساختمان دولت ارمنستان شدند.

پس از اینکه نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان از دستیبابی به توافق برای آتش بس در قره باغ اطلاع داد، صد ها نفر در میدان جمهوری (میدان اصلی ایروان) که ساختمان دولت در آن واقع شده است، اجتماع کردند.

پاشینیان نخست وزیر ارمنستان در خصوص امضای توافقنامه آتش بس و پایان جنگ گفت: این تصمیم را در نتیجه تجزیه و تحلیل عمیق گرفتم او گفت که تصمیمی بسیار بسیار سخت گرفت.

منبع: فرارو
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 579

به "رئیس جمهوری ارمنستان: از توافق قره باغ اطلاعی نداشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهوری ارمنستان: از توافق قره باغ اطلاعی نداشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید