روسیه: آیا آمریکا در ارسال تسلیحات به منطقه مسئولانه تر عمل خواهد نمود؟

به گزارش آوای وحش، نماینده دائمی روسیه در سازمان های بین المللی در وین در واکنش به ادعای آمریکا درباره تحریم تسلیحاتی ایران، پرسید که آیا آمریکا در ارسال تسلیحات به منطقه سیاست مسئولانه تر و کمتر بی ثبات کننده ای اتخاذ خواهد نمود؟

روسیه: آیا آمریکا در ارسال تسلیحات به منطقه مسئولانه تر عمل خواهد نمود؟

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، میخاییل اولیانوف نماینده دائمی روسیه در سازمان های بین المللی با اشاره به توئیت وزارت خارجه آمریکا درباره تحریم تسلیحاتی ایران نوشت: آیا این اقدام مستلزم سیاست مسئولانه تر و کمتر بی ثبات کننده آمریکا در ارسال تسلیحات به منطقه خاورمیانه می گردد که درآمدی با ارقام نجومی (برای واشنگتن) دارد؟

وزارت خارجه آمریکا در توئیت خود مدعی شده بود: سازمان ملل به مدت 13 سال محدودیت های تسلیحاتی علیه ایران را حفظ نموده است، پیش نویس قطعنامه ای که آمریکا در شورای امنیت توزیع نموده تحریم تسلیحاتی ایران را برای مدت نامعینی افزایش می دهد. تا زمانی که ایران در رفتار خود تغییراتی نشان دهد که قابل اعتماد باشد، تحریم ها نباید لغو شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 429

به "روسیه: آیا آمریکا در ارسال تسلیحات به منطقه مسئولانه تر عمل خواهد نمود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: آیا آمریکا در ارسال تسلیحات به منطقه مسئولانه تر عمل خواهد نمود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید