سازمان جهانی بهداشت: هیچ چیز از آمریکا پنهان نبوده است

به گزارش آوای وحش، رییس سازمان جهانی بهداشت گفت، هیچ چیز در واکنش این سازمان نسبت به کرونا ویروس از آمریکا پنهان نبوده است.

سازمان جهانی بهداشت: هیچ چیز از آمریکا پنهان نبوده است

به نظر می رسد این اظهارات در واکنش به دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا مطرح شده باشد که از مدیریت کرونا از سوی سازمان دنیای بهداشت انتقاد و آن را به انتشار اطلاعات غلط چین متهم نموده و بودجه آمریکا برای این سازمان را نیز متوقف نموده است.

حدود 15 تن از کارکنان مراکز کنترل بیماری آمریکا از ژانویه به طور موقت به سازمان دنیای بهداشت ملحق شده و به دو مقام دولتی آمریکا که به طور طولانی مدت در این سازمان فعالیت دارند، پیوسته اند.

مدیرکل سازمان دنیای بهداشت در کنفرانسی خبری اظهار کرد: داشتن کارکنان مراکز کنترل بیماری آمریکا به این معنی است که از روز اول هیچ چیز از آمریکا پنهان نبوده است. همه کشورها فورا در جریان اطلاعات قرار می گیرند.

وی اضافه نمود، شکاف مردم و احزاب سیاسی به همه گیری کرونا دامن می زند.

او در ادامه گفت، سازمان دنیای بهداشت دستوراتی را برای انجام 30 میلیون آزمایش تشخیصی طی چهار ماه پیش رو در نظر گرفته است و در آوریل و مه در حال ارسال حدود 180 میلیون ماسک جراحی و 54 میلیون ماسک صورت و بیش از سه میلیون جفت عینک محافظتی است.

به گفته این مقام، بیش از 600 بیمارستان اکنون آماده پذیرش بیماران در برنامه آزمایش دارویی سازمان دنیای بهداشت برای مقابله با کووید 19 هستند.،ایسنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 275

به "سازمان جهانی بهداشت: هیچ چیز از آمریکا پنهان نبوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان جهانی بهداشت: هیچ چیز از آمریکا پنهان نبوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید