سایت فدراسیون والیبال در حذف پیغام عجولانه عمل کرد!

به گزارش آوای وحش، به گزارش خبرنگاران، رقابت های فصل گذشته لیگ برتر والیبال در حالی به اتمام رسید که به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات نیمه تمام باقی ماند. پیش از اعلام رسمی خاتمه رقابت ها، تیم پیغام مشهد به دلیل عدم تعهدات اقتصادی از جدول مسابقات کنار گذاشته شده بود.

سایت فدراسیون والیبال در حذف پیغام عجولانه عمل کرد!

با اعلام کمیته رویدادها و مسابقات لیگ برتر والیبال قرار است فصل جدید مسابقات شهریورماه شروع گردد. با توجه به حذف تیم پیغام اما این تیم با جذب مسعود آرمات خود را برای حضور در فصل آینده رقابت ها مهیا می نماید.

علی شیخ الاسلام در تبادل نظر با خبرنگاران در پاسخ به این سئوال که چطور تیم پیغام پس از حذف از جدول مسابقات در حال آماده سازی تیم برای حضور در مسابقات است، گفت: خیر، این طور نیست. تیم پیغام از جدول مسابقات حذف نشده بود، بلکه سایت فدراسیون عجولانه عمل کرد. ما صحبت هایی با داورزنی داشتیم و قرار بر این بود تیم بدهی های خود را تسویه کند که پس از آن کلا مسابقات به خاتمه رسید.

مدیرعامل باشگاه پیغام مشهد ادامه داد: برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی نموده ایم و هر تیمی که تا 15 تیرماه تعهدات خود را عمل نکند، از جدول کنار خواهد رفت.

وی در پاسخ به این سئوال که پیغام مشهد فصل گذشته توان پرداخت غذای بازیکنان را نداشت، چگونه می تواند بدهی 2 میلیارد را پرداخت کند، گفت: خیر، شرایط در این حد نبوده است، بعضی از بازیکنان بزرگنمایی نموده و برای تیم حاشیه درست نموده اند. 45 درصد قراردادها پرداخت شده و نسبت به تیم های دیگر عقب نبوده ایم.

شیخ الاسلام در پاسخ به این سئوال که مبلغ دقیق بدهی تیم پیغام چقدر است، گفت: بدهی حدود 2 میلیارد تومان است که البته بخش اعظم آن مربوط به سال 97 می باشد، زمانی که شهرداری اسپانسر تیم بود و به تعهداتش عمل نکرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 407

به "سایت فدراسیون والیبال در حذف پیغام عجولانه عمل کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایت فدراسیون والیبال در حذف پیغام عجولانه عمل کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید