سرقت تجهیزات آبرسانی ادلب سوریه به دست تروریست های جبهه النصره

به گزارش آوای وحش، تروریست های جبهه النصره و گروه های هم پیمان آنها لوله های فلزی کار گذاشته شده در اراضی کشاورزی در منطقه الغاب نزدیک مرز های اداری ادلب را بیرون می آورند و به سرقت می برند.

سرقت تجهیزات آبرسانی ادلب سوریه به دست تروریست های جبهه النصره

به گزارش به نقل از خبرگزاری سانا، تروریست های جبهه النصره و گروه موسوم به حزب الترکستانی لوله های فلزی شبکه آبرسانی در اراضی کشاورزی حومه ادلب و تجهیزات باقی مانده در ایستگاه حرارتی زیزون را در این منطقه به سرقت می برند و در ترکیه می فروشند.

منابع محلی فاش کردند تروریست های جبهه النصره و گروه های هم پیمان با آن، لوله های فلزی کار گذاشته شده در اراضی کشاورزی در منطقه الغاب نزدیک مرز های اداری ادلب را از چند متر در زیر زمین بیرون می آورند و به سرقت می برند.

تروریست های النصره تجهیزات ایستگاه حرارتی زیزون را نیز در مزایده علنی به فروش گذاشته اند و قصد دارند این ایستگاه حرارتی را با هماهنگی بازرگانان خرده پا در ادلب بفروشند. این تروریست ها همچنین وسایل و تجهیزات باقی مانده کارخانه ریسندگی و بافندگی در ادلب را به سرقت می برند.

این عناصر تروریست چندین سال قبل نیز تجهیزات الکترونیکی مربوط به فراوری برق و تجهیزات و موتور های عظیم ایستگاه های حرارتی را به سرقت بردند و آن را به وسیله روستا ها و شهرک های دیگری در حومه جنوب غربی ادلب به سمت خاک ترکیه قاچاق کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 232

به "سرقت تجهیزات آبرسانی ادلب سوریه به دست تروریست های جبهه النصره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرقت تجهیزات آبرسانی ادلب سوریه به دست تروریست های جبهه النصره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید