طرز تهیه پاستا مرغ با سبزیجات و سس گوجه فرنگی

به گزارش آوای وحش، پاستا به همان مقدار که مدل های مختلفی دارد، روش های پخت مختلف و سس های متنوعی هم دارد. در واقع شاید بتوان گفت علت محبوبیت فوق العاده پاستا در سراسر جهان همین باشد که هرکسی با سلیقه و ذائقه خاص خود می تواند یک پاستای خوشمزه تهیه کند. در این مطلب از مطالب آموزش آشپری تصویری خبرنگاران مگ ما پاستایی را معرفی می کنیم که طعم آن تقریبا باب طبع همه است. با ما همراه باشید تا طرز تهیه پاستا مرغ را آموزش دهیم.

طرز تهیه پاستا مرغ با سبزیجات و سس گوجه فرنگی

پاستا مرغ

پاستا پنه با انواع مختلف سس و موارد دیگر قابل طبخ است. در اینجا با چند ماده ساده به راحتی می توانیم یک پاستا مرغ مجذوب نماینده و لذیذ داشته باشیم.

مواد لازم

  • پاستا پنه: 100 گرم
  • پیاز میانه: یک عدد
  • شیر: یک سوم لیوان
  • سیر: 2 تا 3 حبه
  • پنیر پیتزا: 100 گرم
  • رب گوجه فرنگی: یک قاشق غذاخوری
  • سینه مرغ خرد شده: 100 گرم
  • فلفل دلمه رنگی: یک قاشق غذاخوری
  • گوجه فرنگی خرد شده: 1 عدد
  • نمک، فلفل سیاه، پاپریکا: از هر کدام یک قاشق چای خوری

طرز تهیه پاستا مرغ

1.

برای آماده کردن این پاستای خوشمزه، ابتدا سیر و پیاز را به صورت ریز خرد می کنیم و درون تابه داغ با کمی روغن اجازه می دهیم به آرامی سرخ و طلایی گردد.

2.

بعد از اینکه سیر و پیاز کاملا سرخ شد، سینه مرغ خرد شده را به آن اضافه می کنیم و اجازه می دهیم مرغ ها کمی سرخ گردد و تغییر رنگ دهد.

3.

در این مرحله، بعد از اینکه مرغ به همراه سیر و پیاز کاملا سرخ شد، فلفل دلمه رنگی، گوجه فرنگی خرد شده، رب گوجه فرنگی و نمک و فلفل سیاه و پاپریکا را به مواد اضافه می کنیم و با حرارت ملایم کاملا سرخ می کنیم تا مواد باهم ترکیب گردد.

4.

بعد از اینکه مواد کاملا با هم ترکیب شد، پاستای پخته و آبکش شده را به مرغ و سبزیجات آماده شده اضافه می کنیم و به خوبی مخلوط می کنیم.

5.

حال برای طعم و بافت بهتر، کمی پنیر پیتزا و شیری که هم دمای محیط شده را به پاستای آماده شده اضافه می کنیم و مخلوط می کنیم.

-

خبرنگاران مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب عایدی و مشهور شدن استعدادهای فراوری محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای خبرنگاران در استاندارد حرفه ای محتوا و تصویر دارند. افراد حاضر در پروژه تَلِنت، با ساختن ویدیو برای خبرنگاران، به طور مستقیم از خبرنگاران کسب عایدی می نمایند.

خبرنگاران به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه ای دارند، فراهم می نماید. اگر فکر می کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به خبرنگاران مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1386

به "طرز تهیه پاستا مرغ با سبزیجات و سس گوجه فرنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه پاستا مرغ با سبزیجات و سس گوجه فرنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید