لندن خواهان انعطاف پذیری اتحادیه اروپا شد

به گزارش آوای وحش، به گزارش خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، مایکل گُوو (Michael Gove) وزیر کابینه انگلیس امروز یکشنبه در سخنانی از اتحادیه اروپا خواست تا در مورد مذاکرات پسابرگزیت انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان دهد.

لندن خواهان انعطاف پذیری اتحادیه اروپا شد

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

وزیر کابینه انگلیس در این باره اعلام نمود که اگر اتحادیه اروپا از خود انعطاف پذیری نشان دهد، مذاکرات پسابرگزیت می تواند در مدت زمان مقرر به نتیجه برسد.

مایکل گوو در ادامه افزود که مسائلی مانند حق ماهیگیری از جمله موضوعاتی است که همچنان دو طرف بر سر آن اختلاف دارند.

وی در این باره گفت: ما به اتحادیه اروپا آشکارا گفته ایم که بر سر این مسائل کوتاه نمی آییم. اما مطمئن هستم که می توان به توافق رسید. این امر نیازمند انعطاف پذیری از سوی اتحادیه اروپا است که این امر نیز محقق خواهد شد.

لازم به ذکر است، مذاکرات پیش رو کوشش می نماید جزئیات توافقی پیرامون یک تجارت آزادانه را پس از برگزاری اَدوار متعددی از مذاکرات میان دو طرف حل و فصل کند و در صورتیکه لندن و بروکسل به توافقی دست پیدا نکنند؛ برگزیت سخت در انتظار طرفین خواهد بود.

این در حالی است که هایکو ماس وزیر خارجه آلمان پیشتر اعلام نموده بود که با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم پیشرفت در مذاکرات میان لندن و بروکسل، خطر برگزیت سخت رو به افزایش است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 349

به "لندن خواهان انعطاف پذیری اتحادیه اروپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لندن خواهان انعطاف پذیری اتحادیه اروپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید