معوقه حق مسکن تیرماه چه زمانی واریز می گردد؟

به گزارش آوای وحش، خبرنگاران: عضو شورای عالی کار از احتمال تصویب حق مسکن کارگران طی این هفته اطلاع داد و گفت: با توجه به اینکه در شرف پرداخت دستمزد تیر قرار داریم، معوقه حق مسکن باید با حقوق مرداد واریز گردد.

معوقه حق مسکن تیرماه چه زمانی واریز می گردد؟

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران محمدرضا تاجیک در گفت وگو با مهر در خصوص شرایط تصویب حق مسکن کارگران در دولت، گفت: نمایندگان کارگری در خصوص حق مسکن کارگران، صحبت های زیادی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشتند و آقای شریعتمداری قول پیگیری دادند. البته با توجه به اینکه در جلسه شورای عالی کار، نمایندگان وزرای صنعت و اقتصاد و خود وزیر کار حضور داشتند و مصوبه را امضا کردند، بعید می دانم که مسئله ای در تصویب نهایی پیش بیاید.

عضو کارگری شورای عالی کار اضافه نمود: با توجه به اینکه نظر سه وزارت خانه صمت، اقتصاد و کار تأمین شده است، بنابراین دولت هم صد در صد حق مسکن را تأیید خواهد نمود.

وی یادآور شد: دو هفته است به صورت جدی از وزارت کار پیگیر موضوع حق مسکن هستیم و وزیر کار تاکید نموده اند که حق مسکن 300 هزار تومانی باید از تیر ماه اعمال گردد.

رئیس مجمع نمایندگان کارگری استان تهران تاکید نمود: با توجه به اینکه، حق مسکن فرایند کارشناسی خود را طی نموده، به احتمال زیاد این هفته تصویب می گردد.

تاجیک گفت: با توجه به اینکه بسیاری از بنگاه ها لیست حقوق تیر ماه را رد نموده اند، باید معوقه حق مسکن را همراه با حقوق مرداد ماه واریز نمایند.

لازم به ذکر است؛ شورای عالی کار مدتی قبل تصویب کرد که حق مسکن کارگران در سال 99 با 200 هزار تومان افزایش، به 300 هزار تومان افزایش یابد که برای اجرایی شدن، احتیاج به مصوبه هیأت وزیران دارد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 347

به "معوقه حق مسکن تیرماه چه زمانی واریز می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معوقه حق مسکن تیرماه چه زمانی واریز می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید