مقاله: دوازده غذایی که نباید در سفر با تور ایتالیا از دست دهید

به گزارش آوای وحش، این غذا که اصلیتش به ناپل بر می گردد، وعده ای ساده اما بسیار لذیذ است. پیتزا مارگاریتا را در پیتزا فروشی های محلی سفارش دهید، و از این غذای ترد، نازک که با لایه ای از زیتون، ریحان، گوجه فرنگی، پنیر موزارلا و پارمزان پوشیده شده است لذت ببرید.

مقاله: دوازده غذایی که نباید در سفر با تور ایتالیا از دست دهید

اگر می خواهید روزی شاد را شروع کنید، به کافه ای دنج در کنار خیابان بروید و یک فنجان قهوه خوش عطر سفارش دهید. انتظار نداشته باشید که با یک فنجان آمریکانو معمول روبرو شوید، قهوه پیش فرض در ایتالیا یک لیوان اسپرسو است. این نوشیدنی طعمی قوی دارد و برای شما لذت و انرژی بسیاری را فراهم می آورد.

عاشقان گوشت این غذا را با ولع خواهند خورد! برای تهیه این غذا ران ترد گوساله به آرامی در آب پخته می شود و همراه با سبزیجات مختلف سرو می شود. گرمولاتا (Gremolata) که چاشنی بسیار خوش عطریست و از پوست لیمو، سیر و جعفری تهیه می شود نیز در کنار این غذا سرو می شود. این وعده بعد از تمام کردن گوشت و سبزیجات به اتمام نمی رسد، بعد از آنکه ماهیچه را میل کردید، مغذ قلم گوساله را با قاشق بیرون بیاورید و از طعم خامه ای آن لذت ببرید.

از غذاهای محبوب در شهر بولونیا(Bologna)، پاستا با سس راگو و پاستا با سس گوشت است. در شهر جنوا (Genoa) نیز پاستا با سس پستو (Pesto) که از ریحان،سیر له شده، میوه کاج، روغن زیتون و پنیر پارمزان (Parmigiano Reggiano) تهیه می شود را امتحان کنید.

منبع مقاله: دوازده غذایی که نباید در سفر با تور ایتالیا از دست دهید

انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1166

به "مقاله: دوازده غذایی که نباید در سفر با تور ایتالیا از دست دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: دوازده غذایی که نباید در سفر با تور ایتالیا از دست دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید