نقشه ممنوعیت های سفر به کشورهای مختلف در دوران کرونا منتشر شد

به گزارش آوای وحش، انجمن بین المللی حمل ونقل هوایی نقشه تعاملی جدیدی در رابطه با ممنوعیت های سفر در دوران کروناویروس منتشر کرد.

نقشه ممنوعیت های سفر به کشورهای مختلف در دوران کرونا منتشر شد

نقشه تعاملی تازهی که به وسیله انجمن بین المللی حمل ونقل هوایی، به اختصار یاتا (IATA)، منتشر شده، شامل اطلاعاتی درباره ممنوعیت ها و محدودیت های وضع شده برای سفر در دوران شیوع کرونا در نقاط مختلف دنیا است. کشورهای دنیا در نقشه تعاملی تازه یاتا که در زیر مشاهده می کنید، به چند دسته تقسیم شده اند:

  • محدودیت کامل؛ به عنوان مثال تمامی پروازها به این منطقه از دنیا، به استثنای پروازهای حامل یاری های بشردوستانه یا پروازهایی با دلایل سیاسی، به حالت تعلیق درآمده اند.
  • محدودیت نسبی؛ به عنوان مثال سفر به این کشور به جز برای افرادی مانند شهروندان و دارندگان اجازه اقامت در آن ها ممنوع است.
  • بدون محدودیت؛ به این معنی که هیچ محدودیتی در رابطه با کرونا ویروس در این کشورها وضع نشده است.
  • شمار محدودی از کشورها نیز در گروه در حال آنالیز محدودیت ها گنجانده شده اند که نشان می دهد مشغول به روزرسانی اخبار و اطلاعات خود درباره این کشورها است.

نقشه تعاملی یاتا تا زمان برطرف کامل محدودیت های سفر به وسیله تمامی کشورها و بازگشایی کلیه مرزها به طور مستمر به روزرسانی خواهد شد. نقشه فوق در سایت iatatravelcentre.com در دسترس همگان قرار گرفته است. با کلیک روی هر کشور، توضیحات کاملی را درباره محدودیت های وضع شده در دوران شیوع ویروس کرونا مشاهده خواهید کرد. ایران در نقشه یاتا در زمره کشورهایی قرار گرفته که دارای محدودیت های نسبی برشمرده شده اند؛ از جمله این محدودیت ها، لغو شدن اجازه ورود بدون ویزا برای دارندگان پاسپورت های چینی و هنگ کنگی است.

منبع: کجارو / travelweekly.com
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1358

به "نقشه ممنوعیت های سفر به کشورهای مختلف در دوران کرونا منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه ممنوعیت های سفر به کشورهای مختلف در دوران کرونا منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید