واکنش پلیس به ماجرای تصاویر رابطه تبعه خارجی با دختران ایرانی

به گزارش آوای وحش، رئیس مرکزاطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی از تشکیل پرونده در مورد ادعای یکی از اتباع خارجی و آنالیز صحت و سقم آن توسط پلیس اطلاع داد.

واکنش پلیس به ماجرای تصاویر رابطه تبعه خارجی با دختران ایرانی

سرهنگ خسروی در تشریح جزئیات خبر فوق گفت: تصاویری در فضای مجازی منتشر شده است مبنی بر این که یکی از اتباع بیگانه مدعی شده با کاربران ایرانی ارتباط نامتعارف دارد.

وی گفت: با توجه به انتشار وسیع این تصاویر در فضای سایبری بسیاری از هموطنان و اصحاب رسانه خواهان رسیدگی به این موضوع شدند؛ بر این اساس پرونده ای تحت همین عنوان به صورت مشترک در دو پلیس تخصصی برای پیگیری و تعیین شدن صحت و سقم این موضوع تشکیل شده است.

وی بیان کرد: به محض تعیین شدن ابعاد ماجرا مراتب اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیرى سفارت ایران در چین درباره کاربر چینى که مدعى ارتباطات با دختران ایرانى بود

سفارت ایران در چین بیان کرد: هر چند که کاربر چینی عذرخواهى کرد ولی با پیگیرى سفارت ایران در پکن شبکه اجتماعى Toutiao بلافاصله تمام ویدیوها درباره ادعاهای ارتباطات نامتعارف او در ایران را از این شبکه حذف و حساب کاربری او با نام维尼的国外旅行 که بیش از 80کا فالوور داشت را مسدود کرد.

واکنش سفیر چین در ایران به رفتار نامتعارف تبعه این کشور

سفیر چین در ایران در توئیتی نوشت: سفارت چین در ایران با صدور اطلاعیه شهروندان چینی در ایران را یادآوری کند که به نظم عمومی محلی و آداب و رسوم ایران احترام بگذارند.

لازم به ذکر است یک شهروند چینی مقیم ایران در ویدئوهایی معاشرت و ارتباط نامتعارف خود با دختران ایرانی را منتشر نموده بود.

منبع: فرارو
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 26 خرداد 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 975

به "واکنش پلیس به ماجرای تصاویر رابطه تبعه خارجی با دختران ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش پلیس به ماجرای تصاویر رابطه تبعه خارجی با دختران ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید