کاوه: به خاطر المپیک اولویت کشتی با بزرگسالان است، تیم جوانان باید با بزرگسالان و نوجوانان در تعامل باشد

به گزارش آوای وحش، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: به خاطر بحث المپیک اکنون همه اولویت کشتی با تیم های ملی بزرگسالان است.

کاوه: به خاطر المپیک اولویت کشتی با بزرگسالان است، تیم جوانان باید با بزرگسالان و نوجوانان در تعامل باشد

محسن کاوه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد اینکه چرا اردوی جوانان در همدان برگزار گردید، گفت: ما از ششم اردیبهشت کارمان را آغاز کردیم، در تهران شرایط برپایی اردوی جوانان وجود نداشت چون جا نداشتیم. در عین حال نیز خیلی از استان ها متقاضی میزبانی از اردوها بودند. الان ما از گیلان، کرمان و کهکیلویه درخواست داریم که اردو آنجا برگزار گردد.

وی ادامه داد: فکر می کنم برپایی اردو در خارج از تهران به کشتی استان ها کمک کند. خداراشکر اینجا از خود مدیر حمید سیفی مدیرکل ورزش استان گرفته تا کمک رئیس هیئت کشتی همدان، خیلی زحمت کشیدند که اردو در شرایط خوبی برگزار گردد.

مدیر تیم های ملی در مورد اینکه پیش از این بحث ادغام تمرینات تیم های ملی جوانان و بزرگسالان مطرح بود که سرمربی سابق به همین خاطر از ادامه همکاری با فدراسیون انصراف داد، اعلام کرد: شرایط ادغام فراهم باشد، این کار را انجام خواهیم داد. باید شرایط برای برگزاری اردوها در تهران و خانه کشتی فراهم باشد. چون ما اردوهای نوجوانان و جوانان آزاد و فرنگی را در کنار بزرگسالان آزاد و فرنگی داریم. جوانان ما باید هم با رده نوجوانان تعامل داشته باشند و هم با بزرگسالان. امیدوارم شرایط طوری باشد که کنار هم باشیم. البته با توجه به بحث المپیک تمام اولویت به تیم بزرگسالان داده شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 952

به "کاوه: به خاطر المپیک اولویت کشتی با بزرگسالان است، تیم جوانان باید با بزرگسالان و نوجوانان در تعامل باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاوه: به خاطر المپیک اولویت کشتی با بزرگسالان است، تیم جوانان باید با بزرگسالان و نوجوانان در تعامل باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید