ترامپ آمریکا را در دنیا اول کرد؛ البته در کرونا

به گزارش آوای وحش، تیزری تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی آمریکا انتشار یافته که نشان می دهد ترامپ توانسته است در زمینه ابتلا به ویروس کرونا و قربانیان آن، آمریکا را در دنیا اول کند.

ترامپ آمریکا را در دنیا اول کرد؛ البته در کرونا

به گزارش ، تیزری تبلیغاتی از دموکرات ها در شبکه های اجتماعی آمریکا منتشر شد که در آن تاکید می گردد دونالد ترامپ که قرار بود آمریکا را در اولویت اول خود قرار دهد اکنون توانست در زمینه ابتلا به ویروس کرونا و قربانیان آن، آمریکا را در دنیا اول کند.

در این تیزر تبلیغاتی آمده است ترامپ گفته بود که آمریکا را اول از همه (در اولویت های خود) قرار می دهد و اکنون او آمریکا را اول از همه قرار داد.

تا روز سه شنبه یک میلیون و 13 هزار و 290 نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد 57 هزار و 43 نفر جان خود را از دست داده اند.

:

  • مشاور کاخ سفید: چشم انداز مالی آمریکا وخامت بار است
  • 90 درصد آمریکایی ها نگران فروپاشی مالی به دلیل کرونا هستند

همچنین 6 هزار و 648 نفر از کارکنان پنتاگون به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد 276 نفر در بیمارستان بستری هستند.

اندرو کوومو، فرماندار ایالت نیویورک اعلام نمود: بیش از 30 درصد جمعیت شهر نیویورک به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

همزمان با شیوع ویروس کرونا و ضربه بی سابقه به اقتصاد آمریکا، جمهوری خواستار نسبت به انتخابات آینده ریاست جمهوری بسیار نگران هستند.

بیش از 26 میلیون نفر در آمریکا از زمان شروع شیوع کرونا تا به امروز شغل خود را از دست داده و برای دریافت بیمه بیکاری ثبت نام نموده اند. بسیاری از کارشناسان مالی نیز درباره رکود مالی در این کشور هشدار داده اند.

ترامپ تمایل زیادی به بازگشایی اقتصاد آمریکا دارد، اما کارشناسان این اقدام را آن هم در شرایط فعلی خطرناک توصیف کردند. بایدن ترامپ را متهم نموده که میخواهد انتخابات نوامبر امسال ریاست جمهوری را به تعویق بیاندازد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 295

به "ترامپ آمریکا را در دنیا اول کرد؛ البته در کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ آمریکا را در دنیا اول کرد؛ البته در کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید