ترامپ مبلغی سنگین از جیبش را خرج تبلیغات برای انتخابات می نماید

به گزارش آوای وحش، ایسنا نوشت: رئیس جمهور آمریکا با تایید یک گزارش درباره اینکه قصد صرف بالغ بر 100 میلیون دلار از داراییی اش در تبلیغات انتخاباتی دارد، عنوان نمود: اگر مجبور شوم این کار را می کنم ما باید به هر زحمتی شده پیروز شویم.

ترامپ مبلغی سنگین از جیبش را خرج تبلیغات برای انتخابات می نماید

جهت دریافت مشاوره خدمات طراح کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش روزنامه دیلی میل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت، مایل است میلیون ها دلار از پول خودش را برای کمپین انتخاباتی خود هزینه کند و کمپین او استدلال می نماید که رئیس جمهور آمریکا می تواند با رای قاطعی برای دومین بار به ریاست جمهوری برسد.

ترامپ یک گزارش منتشر شده از سوی بلومبرگ در خصوص اینکه احتمالا تا 100 میلیون دلار از پول خودش را برای شکست دادن جو بایدن، رقیب دموکراتش در انتخابات نوامبر هزینه کند، تایید کرد. او قبل از سوار شدن به هواپیمای مخصوص ریاست جمهوری به جهت عزیمت به فلوریدا گفت: اگر مجبور شوم این کار را می کنم. ما لازم داریم پول بیشتری را به خاطر همه گیری بیماری و بیانیه های مطرح شده از سوی دموکراتها که باردیگر آنها را اطلاعات دروغ درباره خودمان می دانیم، هزینه کنیم. باید به هر زحمتی شده پیروز شویم.

ترامپ در ادامه این اظهار نظرهایش خاطر نشان کرد، پول خودش را مجموعا به ارزش 66 میلیون دلار برای رقابت مقدماتی سال 2016 حزب جمهوری خواه هزینه نموده است.

او ادامه داد: اگر ما به پول بیشتری احتیاج داشته باشیم من خودم شخصا آن را خواهم داد. همانطور که دفعه آخر در رقابت مقدماتی این کار را کردم. در رقابت مقدماتی سال 2016 من پول زیادی را خرج کردم. اگر مجبور شوم الان هم این کار را می کنم. اما ما مجبور نیستیم زیرا دو برابر و حتی شاید سه برابر پولی که چند سال پیش داشتیم را داریم.

این صحبتهای ترامپ در پی مطرح شدن گزارشها در خصوص درگیر شدن کمپینش با مسائل اقتصادی مطرح شدند. در حالی که کمپین بایدن گزارش کرد که ماه گذشته میلادی رکورد جدیدی را با جذب 365 میلیون دلار زده است اما کمپین ترامپ هنوز گزارش جذب کمکهای اقتصادی اش در ماه اوت را منتشر ننموده است. بیل استپین مدیر این کمپین گزارشها درباره وجود مسائل پولی را رد نکرد.

او در کنفرانسی تلفنی با خبرنگاران گفت: ما هم اکنون با دقت مشغول مدیریت بودجه هستیم. من این کار را جزو یکی از مهمترین وظایف هر مدیر کمپینی می دانم و بازآفرینی بودجه اولین کاری بود که من انجام دادم. به گفته وی پول تنها فاکتور مهم در معین برنده و بازنده در سیاست نیست.

با این حال کمپین انتخاباتی احتیاج به پول دارد و ترامپ بعد از معین شدن صرف 800 میلیون دلار از بودجه کمپین از جمله صرف 11 میلیون دلار برای تبلیغات مسابقه Super Bowl و 156000 دلار برای هواپیماهای مخصوص نمایش بنرهای شعار آمریکا را دوباره عظیم کنیم به مشکل اقتصادی خورده است.

طبق گزارش نیویورک تایمز، مبلغ 1.1 میلیارد دلاری که حزب جمهوریخواه از سال 2019 تا ماه ژوئیه سال جاری کسب نموده بخار شده است و همراه با آن 200 میلیون دلاری برای بایدن نیز از بین رفته است. مقامهای ارشد جمهوریخواهی که در جریان بودجه قرار گرفته اند دریافته اند که رئیس جمهور باید در فاصله 56 روز مانده به روز انتخابات نحوه پول خرج کردنش را کنترل و مهارکند.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 503

به "ترامپ مبلغی سنگین از جیبش را خرج تبلیغات برای انتخابات می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ مبلغی سنگین از جیبش را خرج تبلیغات برای انتخابات می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید