توئیت سفیر ایران در سوئد درباره ادعای آمریکایی ها برای یاری به ایران

به گزارش آوای وحش، سفیر ایران در استکهلم درباره ادعای آمریکایی ها مبنی بر یاری به ایران به منظور مقابله با کرونا عنوان نمود: از دستی که خنجر در سینه ات فرو می نماید، دستمال قبول نمی نمایند.

توئیت سفیر ایران در سوئد درباره ادعای آمریکایی ها برای یاری به ایران

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، احمد معصومی فر سفیر جمهوری اسلامی ایران در استکهلم امروز (چهارشنبه) در صفحه توئیترش درباره ادعای آمریکایی ها برای یاری به ایران نوشت: از دستی که خنجر در سینه ات فرو می نماید، دستمال قبول نمی نمایند.

وی اضافه کرد: کاملا روشن است که پیشنهاد یاری آمریکا به ایران، در راستای تحریف اذهان عمومی برای هدف قرار دادن توانایی ایران در تامین اقلام پزشکی برای مقابله با کرونا است. از دکتر فائوچی (آنتونی فائوچی رئیس مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا) پرسیده گردد که چقدر آمریکا برای حفاظت از جان انسان ها اهمیت قائل است.

لازم به ذکر است، فائوچی سوم فروردین در مصاحبه ای با شبکه خبری سی.بی.اس آمریکا گفته بود که سیستم درمانی آمریکا اکنون با کمبود دارو و وسایل پزشکی روبرو بوده و این منابع به سرعت در حال تمام شدن است.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه ایران 12 اسفند ماه در نشستی خبری به وسیله ویدیو کنفرانس درباره ادعای مایک پامپئو مبنی بر آمادگی این کشور برای یاری به ایران گفته بود: ما در نیت آمریکایی ها همیشه شک داشتیم و داریم و اگر قصد و نیت خیر داشتند، قبل از اینکه موضوع را رسانه ای نموده و در بوق و کرنا نمایند که آمادگی دارند به ایران یاری نمایند آن را رسانه ای نمی کردند و دنبال اهداف تبلیغاتی نبودند. ما مواضع آمریکایی ها را رصد می کنیم.

وی اضافه کرد:از آنجایی که در حسن نیت آمریکایی ها شک داریم و در موارد گذشته دیدیم علیرغم سر و صداهایشان اقدامی را از پیش نبردند، خیلی نه روی یاری ها حساب می کنیم و نه آماده پذیرش یاری های لفظی هستیم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 210

به "توئیت سفیر ایران در سوئد درباره ادعای آمریکایی ها برای یاری به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توئیت سفیر ایران در سوئد درباره ادعای آمریکایی ها برای یاری به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید