خبرنگاران بایدن: نپذیرفتن نتایج انتخابات توسط ترامپ شرم آور است

به گزارش آوای وحش، تهران- خبرنگاران- جو بایدن رییس جمهوری منتخب آمریکا شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، نپذیرفتن نتایج انتخابات توسط دونالد ترامپ رئیس جمهوری کنونی این کشور را شرم آور خواند.

خبرنگاران بایدن: نپذیرفتن نتایج انتخابات توسط ترامپ شرم آور است

به گزارش خبرنگاران از شبکه سی ان ان، جو بایدن با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص امتناع دونالد ترامپ برای انتقال مسالمت آمیز قدرت و نپذیرفتن نتایج انتخابات 2020 گفت: من نیازی به اقدام قانونی بیش از انتقال نمی بینم.

وی اضافه نمود: نه من نیازی به اقدام قانونی نمی بینم، صادقانه بگویم، من فکر می کنم اقدام غیر قانونی این است که شما شاهد اجرای آن هستید و آن اعمالی است که وی (ترامپ) انجام می دهد.

بایدن در ادامه تاکید نمود که تا به امروز هیچ مدرکی در خصوص ادعاهای رئیس جمهور یا مایک پمپئو وزیر امور خارجه وی وجود ندارد.

بایدن سپس بدون توجه به کوشش های بی نتیجه ترامپ برای اخلال در نتایج انتخابات 2020 آمریکا نحوه برنامه ریزی خود را برای انتقال را اعلام کرد.

رئیس جمهور منتخب آمریکا گفت که تنها یک رئیس جمهور وجود دارد و ترامپ تنها تا 20 ژانویه (30 دی) رئیس جمهور خواهد بود.

وی تاکید نمود که ما فقط می خواهیم همان راهی که داریم پیش برویم. ما برنده شدیم و بنابراین هیچ چیز واقعاً تغییر نمی کند.

بایدن در خصوص شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: مراقبت های بهداشتی نیازی به یک مسئله حزبی نیست، این یک مسئله انسانی است. این موضوع بر تک تک خانواده های آمریکایی تأثیر می گذارد.

جو بایدن شنبه شب با کسب 290 رای الکترال در برابر تنها 214 رای دونالد ترامپ، به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا انتخاب شد و خانم کامالا هریس نیز به عنوان اولین زن، به عنوان معاون رئیس جمهوری این کشور برگزیده شد.

بایدن شنبه شب در اولین توئیت پس از اعلام پیروزی اش در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نوشت: رئیس جمهوری تمام مردم آمریکا خواهم بود، چه آنهایی که به من رای دادند و چه آنهایی که به من رای ندادند.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 631

به "خبرنگاران بایدن: نپذیرفتن نتایج انتخابات توسط ترامپ شرم آور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بایدن: نپذیرفتن نتایج انتخابات توسط ترامپ شرم آور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید