خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا به خاطر عدم آمادگی وزارتخانه ها به تاخیر خواهد افتاد

به گزارش آوای وحش، یک نشریه معتبر انگلیسی به نقل از منابع مطلع نوشت: خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا احتمالا به خاطر عدم آمادگی وزارتخانه های این کشور به تاخیر خواهد افتاد.

خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا به خاطر عدم آمادگی وزارتخانه ها به تاخیر خواهد افتاد

جهت دریافت خدمات اجرای آلاچیق پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ساندی تایمز به نقل از منابع مطلع بیان کرد: بریتانیا احتمالا تا خاتمه سال 2019 میلادی از اتحادیه اروپا خارج خواهد شد که علت اصلی آن عدم آمادگی وزارتخانه ها خواهد بود. پیش از این اعلام شده بود که بریتانیا تا اوایل سال 2019 میلادی از اتحادیه اروپا خارج می گردد.

مردم بریتانیا در همه پرسی ژوئن به خروج این کشور از اتحادیه اروپا رای دادند ولی ترزا می نخست وزیر اعلام نموده است که ماده 50 پیمان لیسبون را تا خاتمه سال جاری امضا نخواهد کرد. در صورتی که نخست وزیر بریتانیا ماده 50 را امضا کند، فرایند مذاکرات برای خروج از اتحادیه اروپا شروع خواهد شد. فرایند خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا 2 سال طول خواهد کشید.

ترزا می گفته است که بریتانیا برای آماده شدن مذاکره با اتحادیه اروپا به زمان کافی احتیاج دارد. لیام فاکس وزیر تجارت بین الملل بریتانیا نیز در ماه جولای گفت: اوایل سال آینده بهترین زمان برای شروع مذاکرات خروج از اتحادیه اروپا خواهد بود.

ولی ساندی تایمز به نقل از منابع مطلع اعلام نموده است که ماده 50 پیمان لیسبون بعد از آن امضا خواهد شد و هر گونه تاخیر به خاطر آن است که وزارتخانه های دولت جدید بریتانیا باید تشکیل گردد تا بتواند فرایند خروج از اتحادیه اروپا را مدیریت کنند.

برگزاری انتخابات در فرانسه طی ماه می و انتخابات آلمان در سپتامبر نیز می تواند بر زمان امضای ماده 50 توسط بریتانیا تاثیرگذار باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 72

به "خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا به خاطر عدم آمادگی وزارتخانه ها به تاخیر خواهد افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا به خاطر عدم آمادگی وزارتخانه ها به تاخیر خواهد افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید